Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De podcast met Patrick Van Gompel was best onderhoudend.
Leuke gast en onderwerp inderdaad. Al leek het mij (en het boek) misschien te veel anekdotiek en stereotypen over 'de Nederlander'.De podcast met Patrick Van Gompel was best onderhoudend.
Inderdaad. Die met Jan Eelen en Frank Focketyn was ook tof.De podcast met Patrick Van Gompel was best onderhoudend.
Deze ook beluisterd zonder voorkennis en was echt een van de beste van de laatste tijd vond ik (als in, eerder over een onderwerp dan over een BV/comedian). Ik dacht eerst dat weer een muzikant was van een groep die Vertigo heette, maar gelukkig even de beschrijving gelezen.Die nieuwste over het Vertigo magazine is misschien ook nog interessant (omdat het voor mij onbekend is en er hopelijk ook wel wat weetjes/anekdotes naar boven komen)
Nog maar een kort stuk kunnen luisteren, meteen "Nieuw België" besteld om te lezen op vakantie.Goeie aflevering met Tom Naegels, maar wat een klote geluid als Andries spreekt. Wat is de meerwaarde van een Marijke als die dat niet controleert/corrigeert.
Ik zal het boek wellicht ook aanschaffen. Grappig dat het al enkele jaren uit is maar dat is me volledig ontgaan.Nog maar een kort stuk kunnen luisteren, meteen "Nieuw België" besteld om te lezen op vakantie.
Het geluid is inderdaad jammer maar da's te wijten aan de "offsite" locatie in Istanbul denk ik.
Er is daar trouwens een apart topic van.Ik weet niet wat er mis is met het laatste jaar van WTAA maar dat is toch echt niet goed meer?
Sinds hun nieuwe locatie vind ik het wat minder.Ik weet niet wat er mis is met het laatste jaar van WTAA maar dat is toch echt niet goed meer?
Vooral omdat ze zijn gestart met kleppers als Tom Waes..Ik denk niet dat het iets te maken heeft met de nieuwe locatie.
Maar na ondertussen 309 afleveringen is het al een pak moeilijker om nieuwe, interessante gasten te vinden.
En Jan Eelen en Frank Focketyn niet te vergeten!Nochtans wel paar echt goeie bij de laatsten. Vader en zoon Janssen vond ik best mooi net als die met Tom Naegels

Ik vond hem de week ervoor met Otto-Jan anders ook al behoorlijk irritant met zijn constant onderbrekenAlex is weer zijn irritante zelf in de laatste aflevering met Fatma Taspinar. Interessante gaste maar naar een uur luisteren toch aan het twijfelen of ik het verder zal zetten.
Precies of hij onhandig aan het flirten is.