Welcome to the AA

Welcome to the AA

Alex is weer zijn irritante zelf in de laatste aflevering met Fatma Taspinar. Interessante gaste maar na een uur luisteren toch aan het twijfelen of ik het verder zal zetten.

Precies of hij onhandig aan het flirten is.

Ik vond hem de week ervoor met Otto-Jan anders ook al behoorlijk irritant met zijn constant onderbreken
Ewel, ik stoorde mij er eigenlijk nooit aan, maar in deze aflevering met Fatma absoluut wel. Andries stoorde zich er precies ook wat aan en Fatma ook.

Hij zegt dat hij verandert is... maar veel merk ik daar toch niet van hoor...

Het is altijd de AA show, altijd
AA = Alex en Andries was het verkooppunt maar is het maar eventjes geweest.

Triestig hoe vaak hij Andries onderbreekt of in het belachelijke trekt.

Fuck, den Alex kan nog een beetje irritant zijn [wat hij meestal is].

Ah ja, dat ken ik. Ah ja, heb ik ook nog meegemaakt. Ah ja, .....
Hij is dan precies heel preus dat hij bepaalde namen van schrijvers kent enz enz...

Hoe dat Andries dat volhoud, chapeau !

Geen fan van aflevering met Jeron Dewulf. "Ja, daar kom ik seffens nog toe". Allemaal wat te veel voorbereid door de gast ofzo.

Geen fan van aflevering met Jeron Dewulf. "Ja, daar kom ik seffens nog toe". Allemaal wat te veel voorbereid door de gast ofzo.
Mij valt het niet op of het stoort iig niet.
Nu door deze aflevering nog eens een hoop filmpjes van Foute Vrienden aan het herkijken op YT. :lol:

Ze doen een tour over gans Vlaanderen met enkele live opnames.

Vorig jaar zou ik nog getwijfeld hebben maar nu zal ik sowieso passen.

De live podcasts zijn meestal de mindere afleveringen. Heel andere focus en ervaring.
Als luisteraar krijg je ook maar half de context van het gebeuren.

Ik ben toch aan het twijfelen om te gaan. Alleen iemand meekrijgen lijkt me moeilijk. Interessante gasten wel de laatste tijd.

Ik ben toch aan het twijfelen om te gaan. Alleen iemand meekrijgen lijkt me moeilijk. Interessante gasten wel de laatste tijd.
In den Arenberg eens geweest en ik vond dat toch echt gewoon heel goed, ik twijfel ook om nog eens ergens te gaan.

In den Arenberg eens geweest en ik vond dat toch echt gewoon heel goed, ik twijfel ook om nog eens ergens te gaan.
Het is nu eens een keer in Hasselt. Nu goed, dat is nog 40 minuten rijden. Mag ik 28 euro best veel vinden voor een Live Podcast?

Het is nu eens een keer in Hasselt. Nu goed, dat is nog 40 minuten rijden. Mag ik 28 euro best veel vinden voor een Live Podcast?

Gij moogt dat, maar de huur van de zaal en logistiek moeten uiteraard ook betaald worden. Ik zie het een beetje als een soort fundraiser voor hun podcast. Het publiek dat hun live wil zien koopt een ticketje en heeft hopelijk een gezellige avond, zij halen er wat inkomsten uit en zo blijven 'mondays great again'. winwin.

Gij moogt dat, maar de huur van de zaal en logistiek moeten uiteraard ook betaald worden. Ik zie het een beetje als een soort fundraiser voor hun podcast. Het publiek dat hun live wil zien koopt een ticketje en heeft hopelijk een gezellige avond, zij halen er wat inkomsten uit en zo blijven 'mondays great again'. winwin.
Hun inkomstenmodel zat toch al goed? Gestart onder de vlag van Humo dacht ik? Hebben groot bereik op spotiyfy/youtube en hebben sinds kort ook sponsering van Foodbag (dacht ik).

Hun inkomstenmodel zat toch al goed? Gestart onder de vlag van Humo dacht ik? Hebben groot bereik op spotiyfy/youtube en hebben sinds kort ook sponsering van Foodbag (dacht ik).
Is dat zo? Gestart volgens mij al niet, toch? Kan me herinneren dat er een aantal podcasts ook even de jingle van Humo te horen was in het begin (maar zo lang was die periode niet?)

Nu sinds kort idd dat parntership met Foodbag.

Ik weet niet of hun inkomstenmodel zo goed zit. Ik denk dat die live-podcast inderdaad nog voor het meeste geld zorgen.

Vaak zitten er natuurlijk ook gasten in de podcast die hun boek komen voorstellen, ik vermoed dat ze van de uitgever dan ook wel iets zullen krijgen en dat het niet alleen louter een vriendendienst is...

Terug
Bovenaan