Welcome to the AA

Welcome to the AA

Paul Jambers, leuke aflevering maar had er iets meer van verwacht. Soms komt hij wat moeilijk uit zijn woorden en dat had ik niet verwacht.
Het eerste gedeelte over BDW was niet zo interessant, daar heb ik delen van geskipt.

Paul Jambers, leuke aflevering maar had er iets meer van verwacht. Soms komt hij wat moeilijk uit zijn woorden en dat had ik niet verwacht.
Het eerste gedeelte over BDW was niet zo interessant, daar heb ik delen van geskipt.
Sommige dingen bleef hij ook maar herhalen (zoals over zijn researchteam). Had zelfs één verhaal 2 keer verteld. Vreemd.

Snap ik hoor, ik kan ook geen 2 uur naar BDW zien.
ik vraag mij echt af wie wel?

ik vond het eerste stuk van deze podcast al verschrikkelijk saai -> niks willen zeggen over BDW maar wel willen dat de mensen naar de film gaan zien.

Kan ook aan mij liggen maar ik vond Jambers nogal arrogant en vol van zichzelf, heb het dus opnieuw redelijk snel afgezet, wat me meer en meer overkomt met deze podcast jammer genoeg.

ik vond het eerste stuk van deze podcast al verschrikkelijk saai -> niks willen zeggen over BDW maar wel willen dat de mensen naar de film gaan zien.

Kan ook aan mij liggen maar ik vond Jambers nogal arrogant en vol van zichzelf, heb het dus opnieuw redelijk snel afgezet, wat me meer en meer overkomt met deze podcast jammer genoeg.

Deze aflevering voelde aan als een verplicht reclame rondje van Jambers over zijn film. Die man moet echt gigantisch veel interessante verhalen te vertellen hebben. Heel zonde dat die niet naar boven zijn gekomen. Ik vermoed ook dat Andries en Alex meer hadden verwacht.

ik vraag mij echt af wie wel?

Dat een gast vol van zichzelf is kan altijd, maar dat Alex telkens alles mee verheerlijkt is inderdaad storend. Ik merk ook dat WTTAA bij mij op laatste plaats komt van podcasts die ik wekelijks beluister. Bij tijdsgebrek (lees: weinig tijd in de auto) ie dat diegene die zal sneuvelen. Tenzij de gast/onderwerp me echt triggert.

Deze aflevering voelde aan als een verplicht reclame rondje van Jambers over zijn film. Die man moet echt gigantisch veel interessante verhalen te vertellen hebben. Heel zonde dat die niet naar boven zijn gekomen. Ik vermoed ook dat Andries en Alex meer hadden verwacht.
Ze lieten op het einde toch uitschijnen dat ze gerekend hadden op maximaal een uur. Dus idd promopraatje.

Toevallig op een aflevering uit 2023 met Kobe Van Herwegen gestoot. Was echt een interessante gast.
Zijn er zo nog interessante afleveringen die aan te raden zijn? Ik volg deze podcast nog maar sinds een dik half jaar.

Toevallig op een aflevering uit 2023 met Kobe Van Herwegen gestoot. Was echt een interessante gast.
Zijn er zo nog interessante afleveringen die aan te raden zijn? Ik volg deze podcast nog maar sinds een dik half jaar.
Beetje te zien waar je interesses liggen denk ik?

Trouwens vandaag de 2 afleveringen van fokcast beluisterd met Alex en Sven De Ridder. Daar kan ik Alex echt wel veel meer appreciëren. Paar keer luidop gelachen.

Die met 'Lionel D' voormalig lid van de speciale eenheden van de politie die ondermeer de terroristencel in Verviers en Abdeslam opgerold en gepakt hebben.

Terug
Bovenaan