Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De commentsectie op YT. Wat is daar ook weer van waar?Anecdote in de comments hoe hij familielid denigreerde omdat hij (JV) succesvol was en die andere niet, ook maar klein.

Oh nee de horror, mensen die centjes willen verdienen met hun werkHeeft die nu serieus reclame vooraan geplakt? Ik dacht al dat er iets scheelde met mijn Spotify.
Beetje lame, Alex.

En dat na hoeveel jaar gratis werk?Oh nee de horror, mensen die centjes willen verdienen met hun werk![]()
Best gangbare praktijk voor podcastsHeeft die nu serieus reclame vooraan geplakt? Ik dacht al dat er iets scheelde met mijn Spotify.
Beetje lame, Alex.
Wat is daar lame aan?Heeft die nu serieus reclame vooraan geplakt? Ik dacht al dat er iets scheelde met mijn Spotify.
Beetje lame, Alex.
Ik kreeg op het einde franstalige reclame in de aflevering met Vermassen. Lijkt mij sterk dat ze zelf hiervoor gekozen hebben. Zou het niet kunnen zijn dat ze de mogelijkheid hebben om reclame in te lassen voor en na de aflevering, maar dat die door Spotify zelf aangeleverd wordt? Indien ja; dan vraag ik mij af waarom ik Premium heb...Heeft die nu serieus reclame vooraan geplakt? Ik dacht al dat er iets scheelde met mijn Spotify.
Beetje lame, Alex.
Is al het geval met andere podcasts, ik vind dat ook maar raar.Ik kreeg op het einde franstalige reclame in de aflevering met Vermassen. Lijkt mij sterk dat ze zelf hiervoor gekozen hebben. Zou het niet kunnen zijn dat ze de mogelijkheid hebben om reclame in te lassen voor en na de aflevering, maar dat die door Spotify zelf aangeleverd wordt? Indien ja; dan vraag ik mij af waarom ik Premium heb...
Dat was inderdaad echt een verschrikkelijk stukje.Miljaar, hun north VPN reclame !
Absoluut geen probleem dat ze reclame maken maar kan het nog meer cringe en compleet gemaakt zijn.
Precies naar slecht toneel zitten luisteren.
Vond er niet veel aan. Heel dat gezwans over hoe hij zijne zoon gaat noemen. Je kan het er over hebben, maar ze wisten gewoon niet van ophouden.Goed gelachen met Thomas Smith