Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Slabakken? De tweede is toch al aangekondigdZal wel wat minder noten op zijn zang krijgen als zijn sportpaleis verkoop blijft slabakken.![]()
Laat ons zeggen dat er meer dan 2 shows in optie stonden.Slabakken? De tweede is toch al aangekondigd

Hahaha dat dacht ik dus ook meteen toen ik dat hoorde. De pot verwijt de ketel...Alex in de laatste fokcast.. zijn zelfanalyse en die van andere 'interviewers' ivm ruimte laten aan de gast en zelf niet overheersend zijn... man man. Dan komt dus niet meer goed.
Hoeveel als ik vragen mag?Laat ons zeggen dat er meer dan 2 shows in optie stonden.![]()
Timestamp voor context:Alex in de laatste fokcast.. zijn zelfanalyse en die van andere 'interviewers' ivm ruimte laten aan de gast en zelf niet overheersend zijn... man man. Dan komt dus niet meer goed.
is hem nu over Joe Rogan bezig of over zichzelf?Gaat idd niet verbeteren...

Hij vraagt €89 voor zijn show had ik gehoord. Dat mensen daar zoveel geld voor geven snap ik echt niet.Laat ons zeggen dat er meer dan 2 shows in optie stonden.![]()
Hij vraagt €89 voor zijn show had ik gehoord.
Hahaha kan daar iemand eens een hele transcript van maken, want ik had 'wat een feest' verstaan ipv 'not the face'![]()
Ik verstond dat dus als A-ha, A-ha (met de echo).AA? Ik zen ier alliejen vur de zouwep.