Welcome to the AA

Welcome to the AA

Wat een genot om naar Balliauw te luisteren. Hij weet waarover hij praat en ik leer nog iets bij.

Gigantisch verschil met (vrijwel pro Russische) Tom Sauer waarin de podcast ook wordt naar verwezen.

"Jij hebt twee honden Alex? En hoe noemen ze? Alex en Agnew?" :biglaugh:
Mij er echt door moeten worstelen. Maar was benieuwd naar het verhaal van Mahieu. Maar alles was weer funny, en vooral Alex zelf in zijn ogen.

Dan was die fokcast met Alex veel interessanter. Zit daar wel weer zaken als feiten te verkondigen die gewoon niet kloppen. Over Maher, Steward en Oliver. Steward net heel hard voor de dems dezer dagen.

Maar Alex ook gewoon veel aangenamer om naar te luisteren in deze setting. Wel hilarisch om hem bezig te horen dat hij teveel over zijn eigen spreekt.

Die met Charlotte Sieben en Jade ga ik toch wijselijk overslaan. Heb het al niet voor Sieben, en lijkt mij een aflevering waar Alex ongetemd de lollekesheer gaat uithangen. :)

Ze zijn er weer. Met een aflevering over het gewicht van Alex. Ik moet zeggen dat ik toch een paar keer met mijn ogen gerold heb.
- Alex was vroeger het type dat zou gezegd hebben: fret gewoon wat minder en ga sporten, luiaard. En nu gaat hij zelf aan de Mounjaro, hoewel een paar kilo's af van 95 kilo niet onoverkomelijk zou moeten zijn zonder medicatie. Even de bourgondische levensstijl wat minderen. Maar goed, met medicatie is makkelijker natuurlijk.
- Hij lijkt niet goed te weten hoe macro's werken, wat proteïnen/eiwitten zijn en wat koolhydraten zijn. Hier en daar lijkt hij eiwitten met koolhydraten te verwisselen.
- 'Ik denk dat ge Mounjaro ook gewoon kunt nemen zonder voorschrift.' Als ge zo'n drukbeluisterde podcast hebt, en ge maakt een aflevering specifiek over dit onderwerp, kunt ge u daar misschien wat over informeren voor ge zo'n uitspraak doet voor een groot publiek. Niet zo heel moeilijk lijkt me. Voor ge mensen naar allerlei schimmige online semi-fake apothekers stuurt...

Ik erger me steeds vaker maar ik blijf toch luisteren. 😅

net zoals zoveel BV's... Gert was één van de eersten die er publiekelijk voor uitkwam, maar zal bijlange niet meer de enige zijn.

Vermageren kost moeite, spuitje zetten nogal easy, dus als je geld hebt en de side effects boeien je niet en je vindt je uiterlijk belangrijk?

net zoals zoveel BV's... Gert was één van de eersten die er publiekelijk voor uitkwam, maar zal bijlange niet meer de enige zijn.

Vermageren kost moeite, spuitje zetten nogal easy, dus als je geld hebt en de side effects boeien je niet en je vindt je uiterlijk belangrijk?

Weet ik uiteraard allemaal wel, maar in geval van Alex vind ik toch dat hij zich wat laat kennen. Hij was toch altijd degene met de grote mond, en een type van 'niet zeuren, niet onnozel doen, gewoon aanpakken'. En nu (met ouder te worden?) verandert dat precies toch stilaan... En het feit dat hij duidelijk niet zo goed geïnformeerd is over voeding en of je nu al dan niet voorschrift nodig hebt voor vermageringsspuiten, helpt niet echt. Als je zo'n podcast maakt, mag je wel een beetje voorbereid zijn over je onderwerp. Hij kende niet eens de naam van de spuiten die hij zelf zet, godbetert. De eerste tien minuten heeft hij het over Manjaro.

Laatst bewerkt:
Weet ik uiteraard allemaal wel, maar in geval van Alex vind ik toch dat hij zich wat laat kennen. Hij was toch altijd degene met de grote mond, en een type van 'niet zeuren, niet onnozel doen, gewoon aanpakken'. En nu (met ouder te worden?) verandert dat precies toch stilaan...
AA is al LANG niet meer de persoon die hij vroeger was, in heel veel opzichten

AA is al LANG niet meer de persoon die hij vroeger was, in heel veel opzichten
't Is waar. Hij zegt het zelf ook af en toe expliciet. 'k Was vroeger niet de grootste fan, en nu eigenlijk ook niet. 🤷‍♀️ Ik luister vooral als er gasten zijn die me aanspreken, dus deze aflevering had ik eigenlijk niet per se moeten beluisteren.

Ik snap niet dat dokters zo makkelijk Mounjaro voorschrijven voor mensen met een vrij gering overgewicht. Maar bon, die BV's zullen wel eigen BV dokters hebben die al rap dat soort zaken voorschrijven zonder eerst alternatieven te overwegen.

Ik vond het ook wel verwarrend allemaal. "Wezenlijk verschil, nieuwe levensstijl, mijn vrouw die terug een rib voelt, toen je binnenwandelde herken ik je bijna niet meer" --> "1m77, van 95 kg naar 88 kg, een maand opgenomen in LA"

Hij moest ook eiwitten eten maar geen proteinen ... :rofl:

en hij zit al 3 maand aan Mounjaro aan €200/maand maar heeft geen idee of het terugbetaald wordt, yeah right zal wel

Hypocriet, een ander woord heb ik er niet voor.

Terug
Bovenaan