Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vond die onverwacht interessant.Aflevering van vandaag met Fleur Pierets viel het wel mee. Nuja bovenstaande fokcast is van september 2025 misschien dat het ook wel begint te dagen bij hem
Mij er echt door moeten worstelen. Maar was benieuwd naar het verhaal van Mahieu. Maar alles was weer funny, en vooral Alex zelf in zijn ogen."Jij hebt twee honden Alex? En hoe noemen ze? Alex en Agnew?"![]()

Nope viel heel goed mee en het feit dat het long term is maakt dat het ook nooit te druk wordt. De combo Sieben en Mintjens houdt elkaar vlot in evenwichtDie met Charlotte Sieben en Jade ga ik toch wijselijk overslaan. Heb het al niet voor Sieben, en lijkt mij een aflevering waar Alex ongetemd de lollekesheer gaat uithangen.![]()
Heb het wel voor Jade. Maar dat item dat ze samen hadden in Man Bijt Hond vond ik echt heel slecht. Daarom dat ik denk dat deze gewoon geen aflevering voor mij zal zijn.Nope viel heel goed mee en het feit dat het long term is maakt dat het ook nooit te druk wordt. De combo Sieben en Mintjens houdt elkaar vlot in evenwicht

Ik snap het niet, Alex laat zich inspuiten met Mounjaro tegenwoordig om te vermageren?

net zoals zoveel BV's... Gert was één van de eersten die er publiekelijk voor uitkwam, maar zal bijlange niet meer de enige zijn.
net zoals zoveel BV's... Gert was één van de eersten die er publiekelijk voor uitkwam, maar zal bijlange niet meer de enige zijn.
Vermageren kost moeite, spuitje zetten nogal easy, dus als je geld hebt en de side effects boeien je niet en je vindt je uiterlijk belangrijk?
AA is al LANG niet meer de persoon die hij vroeger was, in heel veel opzichtenWeet ik uiteraard allemaal wel, maar in geval van Alex vind ik toch dat hij zich wat laat kennen. Hij was toch altijd degene met de grote mond, en een type van 'niet zeuren, niet onnozel doen, gewoon aanpakken'. En nu (met ouder te worden?) verandert dat precies toch stilaan...
't Is waar. Hij zegt het zelf ook af en toe expliciet. 'k Was vroeger niet de grootste fan, en nu eigenlijk ook niet.AA is al LANG niet meer de persoon die hij vroeger was, in heel veel opzichten
Ik luister vooral als er gasten zijn die me aanspreken, dus deze aflevering had ik eigenlijk niet per se moeten beluisteren.Die mens heeft vlot over het miljoen euro, da's wisselgeld voor hem he.en hij zit al 3 maand aan Mounjaro aan €200/maand maar heeft geen idee of het terugbetaald wordt, yeah right zal wel