Welcome to the AA

Welcome to the AA

Ah ok… dat zal het verklaren 😊 sorry heb geen abo

In spoilertags voor wie het nog niet gezien heeft en nog wil kijken

Ze zijn gaan paragliden, en Daan is in een dikke wolkformatie terechtgekomen, ze zagen geen meter meer voor zich, tot ze plots wel iets zagen, veel te dichtbij om op tijd te kunnen reageren.

Ze zijn recht in een 10m hoge boom terechtgekomen en naar beneden gevallen.
Daarna 1,5u over rotsen en hellingen moeten klauteren om ergens te geraken waar een helicopter ze kon oppikken.

Hij is er met wat schrammetjes en vuile kleren vanaf gekomen.

Maar wat hem een "held" maakt is dat hij de dag erna nog eens dezelfde sprong/paraglide gedaan heeft. (En terug in een dichte wolk terecht kwam, maar deze keer wel veilig geland)

Ik ben echt blij dat er nog rechters zijn die de uitleg van die advocaat niet geloven:

In de nachtwinkel hoopte de zanger vorig jaar in maart een pakje sigaretten aan te schaffen. "Mijn cliënt is een verstokte roker", vertelde diens advocaat Walter Van Steenbrugge aan Het Nieuwsblad. "Die bewuste avond was hij in volle voorbereiding van een song. Een avond met redelijk wat creativiteit bij hem thuis in zijn studio. Omdat hij geen sigaretten meer had, vertrok hij met de wagen naar de nachtwinkel, een goeie kilometer verderop."

Wat een held en een schone mens. :laugh:

Er is geen enkel excuus om met alcohol in je kas achter het stuur te kruipen, en die is dan ook terecht gestraft. Dat gezegd hebbende...nog steeds een schone mens. Daan Stuyven heeft altijd al een wankele verhouding gehad met genotsmiddelen, met de nodige stomme stoten op zijn palmares als gevolg, maar is tegelijk ook altijd enorm aimabel, authentiek en genereus geweest in zijn interacties met de mensen om hem heen.

Niemand verplicht je om te kijken natuurlijk. Altijd wat gek om je ergens door te willen ploeteren. Er zijn vast leukere dingen die je met je tijd kan doen.
Ik verplicht mezelf 😅

Ik vind het een tof programma en zie Alex en Andries graag bezig.

En ik heb al afleveringen van WTAA met veel tegenzin gestart omdat de gast mij totaal niet aansprak, of ik echt niet van die persoon moest weten. Maar dat ik na het beluisteren van die aflevering toch blij was. Dat het onverwacht toch interessant was en die persoon eigenlijk toch zo erg niet was. Met uitzondering van Dvtch Norris (heb ik na een kwartier afgezet) en de verschrikkelijke Elizabeth Lucie Baeten (uitgeluisteren, maar bevestigde met bijna elke zin waarom ik niet van haar moet weten). Daphne zit voor mij op hetzelfde niveau van "afkeer".

En ik heb ook de rare eigenschap dat als ik een programma volg, ik alles wil zien/horen.
Als ik bvb naar een serie begin te kijken en na enkele afleveringen doorheb dat het niet echt iets voor mij is ga ik sowieso verder kijken. Of toch tenminste dat seizoen. Anders heb ik het gevoel dat ik iets gemist heb, dat het misschien toch beter wordt,..

En ja, ik besef dat ik raar ben ;)

Ik verplicht mezelf 😅

Ik vind het een tof programma en zie Alex en Andries graag bezig.

En ik heb al afleveringen van WTAA met veel tegenzin gestart omdat de gast mij totaal niet aansprak, of ik echt niet van die persoon moest weten. Maar dat ik na het beluisteren van die aflevering toch blij was. Dat het onverwacht toch interessant was en die persoon eigenlijk toch zo erg niet was. Met uitzondering van Dvtch Norris (heb ik na een kwartier afgezet) en de verschrikkelijke Elizabeth Lucie Baeten (uitgeluisteren, maar bevestigde met bijna elke zin waarom ik niet van haar moet weten). Daphne zit voor mij op hetzelfde niveau van "afkeer".

En ik heb ook de rare eigenschap dat als ik een programma volg, ik alles wil zien/horen.
Als ik bvb naar een serie begin te kijken en na enkele afleveringen doorheb dat het niet echt iets voor mij is ga ik sowieso verder kijken. Of toch tenminste dat seizoen. Anders heb ik het gevoel dat ik iets gemist heb, dat het misschien toch beter wordt,..

En ja, ik besef dat ik raar ben ;)
Laat eens weten hoe het was, ik twijfel ook om te kijken 🙃

Laat eens weten hoe het was, ik twijfel ook om te kijken 🙃
Het viel al bij al nog mee. 2x een beetje moeten overgeven in mijn mond, en 1 scene doorgespoeld.
Maar ze was over het algemeen minder irritant dan ik had gevreesd.

Wat heeft iedereen tegen Daphne Agten? 😅

Moeilijk om hierop beleefd te antwoorden natuurlijk. Kortweg, zij is de verpersoonlijking van enkele types personen die ik verafschuw.

Ik vind haar hele gedrag/persona verschrikkelijk irritant. Haar accent is enorm vervelend. Zij is ook een typevoorbeeld van het soort mensen die zwaar anti discriminatie, anti-vooroordelen... is, maar tegelijk doet ze dat zelf vaak. Maar dan is dat plots onschuldig en schattig. Zij zegt bvb zaken over/tegen Alex en Andries waarvan ze zelf op haar achterste poten zou staan als er gelijkaardige zaken over/tegen haar zouden gezegd worden.
In deze aflevering zit ze ook constant te vissen om complimenten, en dan doet ze zo vals bescheiden als ze die krijgt.

Er zijn nog zaken, maar die ga ik hier niet typen, want oneerbiedig en ik zou wss geband worden.

Fuck, wat was de Alex weer irritant, met zijn duizend flauwe moppen [terwijl de gast serieus aan het vertellen is] waarmee niemand dan lacht.

Moest ik Andries zijn, ik zou hem al veel tot de "orde" geroepen hebben met een pets tegen zijn kop.

Laatst bewerkt:
Fuck, wat was de Alex weer irritant, met zijn duizend flauwe moppen [terwijl de gast serieus aan het vertellen is] waarmee niemand dan lacht.

Moest ik Andries zijn, ik zou hem al veel tot de "orde" geroepen hebben met een pets tegen zo'n kop.
Het blijft een terugkomend gegeven dat
1) Alex veel te hard lacht met zijn eigen grappen (al dan niet half stikkend) terwijl de anderen stil blijven
2) Alex het antwoord geeft op de vraag die Andries stelt aan de gast (en expert ter zake)
3) Alex de mening van de gast herkauwt en brengt als zijn eigen inbreng

Maar deze aflevering was goed genoeg (dankzij beide gasten) om te blijven luisteren en ervan te genieten. Luidop gelachen met Stany.

Ik skip er wel geregeld of stop ze vroegtijdig terwijl ik vroeg steevast op maandag in de auto WTTAA beluisterde.

doet raar en irritant, verschrikkelijke stem, ziet er niet uit, kortom we zappen weg als we die op tv zien ;)

snap ook niet dat dat een BV is geworden, zal wel overgaan vanzelf zeker?
Ik dacht vooral, naar wat zit ik te kijken, wat gespeel met een koord, rap doorgespoeld om er geen nachtmerries aan over te houden.

Terug
Bovenaan