Ik snap het niet, aflevering beluisterd maar ik weet niet waarom hij een held zou zijn, of een schoon mens?
No offence, geen aanval. Ik snap het gewoon niet.
Je moet de aflevering van Welcome to the LA op Streamz bekijken, niet de podcast.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik snap het niet, aflevering beluisterd maar ik weet niet waarom hij een held zou zijn, of een schoon mens?
No offence, geen aanval. Ik snap het gewoon niet.
Ah ok… dat zal het verklarensorry heb geen abo

Wat een held en een schone mens.
![]()
Zanger Daan krijgt alcoholslot en rijverbod na aanrijding op weg naar nachtwinkel | VRT NWS Nieuws
De politierechtbank van Vilvoorde heeft Daan Stuyven (56) uit Overijse veroordeeld tot een rijverbod van 3 maanden, waarvan 1 met uitstel en een alcoholslot. Dat gebeurde nadat de zanger van 'Housewife' en 'Icon' vorig jaar een wegversmalling had geraakt, op weg naar de nachtwinkel.www.vrt.be
Niemand verplicht je om te kijken natuurlijk. Altijd wat gek om je ergens door te willen ploeteren. Er zijn vast leukere dingen die je met je tijd kan doen.Welcome to the LA met Daphne Agten. Dit wordt een lastige om me door te ploeteren.
Ik verplicht mezelfNiemand verplicht je om te kijken natuurlijk. Altijd wat gek om je ergens door te willen ploeteren. Er zijn vast leukere dingen die je met je tijd kan doen.

Laat eens weten hoe het was, ik twijfel ook om te kijkenIk verplicht mezelf
Ik vind het een tof programma en zie Alex en Andries graag bezig.
En ik heb al afleveringen van WTAA met veel tegenzin gestart omdat de gast mij totaal niet aansprak, of ik echt niet van die persoon moest weten. Maar dat ik na het beluisteren van die aflevering toch blij was. Dat het onverwacht toch interessant was en die persoon eigenlijk toch zo erg niet was. Met uitzondering van Dvtch Norris (heb ik na een kwartier afgezet) en de verschrikkelijke Elizabeth Lucie Baeten (uitgeluisteren, maar bevestigde met bijna elke zin waarom ik niet van haar moet weten). Daphne zit voor mij op hetzelfde niveau van "afkeer".
En ik heb ook de rare eigenschap dat als ik een programma volg, ik alles wil zien/horen.
Als ik bvb naar een serie begin te kijken en na enkele afleveringen doorheb dat het niet echt iets voor mij is ga ik sowieso verder kijken. Of toch tenminste dat seizoen. Anders heb ik het gevoel dat ik iets gemist heb, dat het misschien toch beter wordt,..
En ja, ik besef dat ik raar ben![]()

Het viel al bij al nog mee. 2x een beetje moeten overgeven in mijn mond, en 1 scene doorgespoeld.Laat eens weten hoe het was, ik twijfel ook om te kijken![]()
Wat heeft iedereen tegen Daphne Agten?![]()
doet raar en irritant, verschrikkelijke stem, ziet er niet uit, kortom we zappen weg als we die op tv zienWat heeft iedereen tegen Daphne Agten?![]()
Het blijft een terugkomend gegeven datFuck, wat was de Alex weer irritant, met zijn duizend flauwe moppen [terwijl de gast serieus aan het vertellen is] waarmee niemand dan lacht.
Moest ik Andries zijn, ik zou hem al veel tot de "orde" geroepen hebben met een pets tegen zo'n kop.
Ik dacht vooral, naar wat zit ik te kijken, wat gespeel met een koord, rap doorgespoeld om er geen nachtmerries aan over te houden.doet raar en irritant, verschrikkelijke stem, ziet er niet uit, kortom we zappen weg als we die op tv zien
snap ook niet dat dat een BV is geworden, zal wel overgaan vanzelf zeker?