NemesisBE
Well-known member
Ik dacht bij de Polar vantage M toch niet? Ik zal het eens bestuderen dit weekend.
Op het sterretje klikken, dan onder 'Trainingsdoelen en routes' op '+Toevoegen' klikken en dan 'Gefaseerd'
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik dacht bij de Polar vantage M toch niet? Ik zal het eens bestuderen dit weekend.
Trenara (betalend)en garmin = instant sync.
Dat op zich is al 10 euro per maand waard. Komt er nog bij dat het schema adaptief is en heel veel afwisseling heeft.
Dan enkel nog een route en muziek uploaden en we zijn vertrokken voor een fijn loopje.

Op mijn forerunner 235 kan ik dat toch zien. Er is normaal een datascreen specifiek voor workouts. Daarin zie je dan u lappace, resterende tijd/afstand voor die blok en bij intervallen zie je ook een klein zwart blokje met het cijfertje in dat aanduidt aan de hoeveelste je bezig bent. Normaal komt het er ook op als een onderdeel gedaan, aan welke je dan begint.edit: het enige dat ik mis in de trainingen van Trenara die automatisch naar Connect doorsyncen is repeats die als aparte blokjes worden toegevoegd ipv via loops, zodat je tijdens het lopen de moet tellen. Anders weet je niet aan de hoeveelste je bezig bent.
Op mijn forerunner 235 kan ik dat toch zien. Er is normaal een datascreen specifiek voor workouts. Daarin zie je dan u lappace, resterende tijd/afstand voor die blok en bij intervallen zie je ook een klein zwart blokje met het cijfertje in dat aanduidt aan de hoeveelste je bezig bent. Normaal komt het er ook op als een onderdeel gedaan, aan welke je dan begint.
Ja, maar is dat een zelf geprogrammeerde workout of een gesyncte van Trenara? Normaalgezien zie dat je idd staan, maar bij die gesyncte van Trenara niet om een of andere reden.Op mijn forerunner 235 kan ik dat toch zien. Er is normaal een datascreen specifiek voor workouts. Daarin zie je dan u lappace, resterende tijd/afstand voor die blok en bij intervallen zie je ook een klein zwart blokje met het cijfertje in dat aanduidt aan de hoeveelste je bezig bent. Normaal komt het er ook op als een onderdeel gedaan, aan welke je dan begint.
www.notebookcheck.net

Op mijn forerunner 235 kan ik dat toch zien. Er is normaal een datascreen specifiek voor workouts. Daarin zie je dan u lappace, resterende tijd/afstand voor die blok en bij intervallen zie je ook een klein zwart blokje met het cijfertje in dat aanduidt aan de hoeveelste je bezig bent. Normaal komt het er ook op als een onderdeel gedaan, aan welke je dan begint.
Ah vreemd, op m'n 945 is dat niet volgens mij. Dinsdag is m'n volgende intervaltraining, ik ga er dan nog eens specifiek op letten en eens door alle datascreens gaan.

Ik krijg gesproken meldingen als een nieuwe ronde start. Ook snelheid wordt met pieptonen doorgespeeld.

Ik heb geen Peak Pro, dus maak ze altijd zelf

Maar ga eens naar Connect.garmin.com, normaal moet die daar onder workouts staan ook, kan je daar geen details van zien?Ja, da's hetzelfde
Makes sense dan ja, zelf aanmaken is geen probleem, dan werk je idd met de herhalingen construct in Connect.
OK, ik dacht al dat er aan mijn kant iets niet goed gebeurde. Maar Trenara zal het idd gewoon niet kunnen![]()
Dat is mijn screenshot hierboven. Je kunt niet op details klikken, omdat aanpassingen vanuit de third party app moeten gebeuren waarin de training is aangemaakt.Maar ga eens naar Connect.garmin.com, normaal moet die daar onder workouts staan ook, kan je daar geen details van zien?
Had de rest van het topic nog niet gelezenDat is mijn screenshot hierboven. Je kunt niet op details klikken, omdat aanpassingen vanuit de third party app moeten gebeuren waarin de training is aangemaakt.
mea culpa. Berichtje nr Christophe sturen dan!