Sorryfreak, dat was een leuk wijveke op 9lives!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die wou nooit tittypics sturen.Sorryfreak, dat was een leuk wijveke op 9lives!

Het interessante en vooral amusant gedeelte van de hele discussie zou mensen die nog actief op het forum zijn bij naam noemenVan de mensen die wegens (perm)ban verdwenen zijn kan ik wel zo direct een paar gevallen opnoemen die ik echt niet mis anders.

Als er ooit iemand aandurft een 'wie zou je hier absoluut niet missen' topic aan te maken zou het onmiddellijk de meest lit discussie op het forum zijn sinds corona/curryworst-frikandel/Oekraïene
![]()

Je onderschat hoe vervelend sommige anderen zijn.Ik sta sws in veel members hun top 5.![]()

Je onderschat hoe vervelend sommige anderen zijn.
Nu ik je hier toch heb, kunt ge eens een avatar nemen die mij niet altijd doet denken aan die van dewdrop? Ik mis de laatste tijd tussen jullie daardoor. Jullie mogen onderling uitmaken voor wie dat een belediging is!

Wie A zegt moet Polle zeggenVan de mensen die wegens (perm)ban verdwenen zijn kan ik wel zo direct een paar gevallen opnoemen die ik echt niet mis anders.
Dat zal dan aan u gelegen hebben...Die wou nooit tittypics sturen.![]()
Was dat onderdeel van de mod-verkiezing?Dat zal dan aan u gelegen hebben...
Die man (of vrouw?) was echt extreem goed op de hoogte van onze geschiedenis en zeker een meerwaarde op P&A
Wat een topper was dat, heeft ten tijden van 9lives z'n "vertrek" aangekondigd op het muziek forum, meen ik te herinneren. Geen idee waarom, weet jij dat nog @Kid_C ?BartReligion
)Zeker geen noreeee, twee heel verschillende personen.Er beginnen nu nog wat namen bij mij binnen te komen:
BartReligion (was dezelfde als noreeee misschien?)
Swindels
ik vond dat maar een b*tchSorryfreak, dat was een leuk wijveke op 9lives!
Over een b*tch gesproken: Arifieneik vond dat maar een b*tch