welke 9livers mis je het meest?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 451
  • Startdatum Startdatum
Als er ooit iemand aandurft een 'wie zou je hier absoluut niet missen' topic aan te maken zou het onmiddellijk de meest lit discussie op het forum zijn sinds corona/curryworst-frikandel/Oekraïene

:fingerguns:👊:fingerguns_r:

Ik sta sws in veel members hun top 5. :laugh:

Vind het wel raar waar die strange moderatie nu gebleven is. Hoort dit soort topics niet in onzinhoekje?

Ik sta sws in veel members hun top 5. :laugh:
Je onderschat hoe vervelend sommige anderen zijn. :unsure:
Nu ik je hier toch heb, kunt ge eens een avatar nemen die mij niet altijd doet denken aan die van dewdrop? Ik mis de laatste tijd tussen jullie daardoor. Jullie mogen onderling uitmaken voor wie dat een belediging is!

Je onderschat hoe vervelend sommige anderen zijn. :unsure:
Nu ik je hier toch heb, kunt ge eens een avatar nemen die mij niet altijd doet denken aan die van dewdrop? Ik mis de laatste tijd tussen jullie daardoor. Jullie mogen onderling uitmaken voor wie dat een belediging is!

Oké is goed hoor.:lol:

Er beginnen nu nog wat namen bij mij binnen te komen:

BartReligion (was dezelfde als noreeee misschien?)
Swindels

Die man (of vrouw?) was echt extreem goed op de hoogte van onze geschiedenis en zeker een meerwaarde op P&A
Wat een topper was dat, heeft ten tijden van 9lives z'n "vertrek" aangekondigd op het muziek forum, meen ik te herinneren. Geen idee waarom, weet jij dat nog @Kid_C ?

Verder had je nog Illcat, Beton en Skyscraper. Drie mensen die hun stempel echt wel drukten op het muziek. Met alle drie nog afgesproken voor varia optredens.

K995 zit die hier nog? (blijkbaar wel :p)
Elvis uiteraard.
Epyon was toch een echt intelligente kerel.
Passero met wie ik nog naar Ieper gebold heb voor een starparty mee te pikken. Die was echt hobby astrofotograaf avant la lettre. Nu is het allemaal wat meer gemeengoed geworden (of toch gemakkelijker) Maar hij heeft toch de eerste stappen gezet met webcam ipv dedicated cameres en godweet wat er nu allemaal op de markt is.

Laatst bewerkt:
Die Nederlandse troll van 2mtr15 (ofzoiets) in te strak sport outfit die telkens dezelfde troll post deed.
Was wel grappig

Terug
Bovenaan