bwa, ik vond Lientjeuuuh er toch ook wel van kunnen.Over een b*tch gesproken: Arifiene
Een zuurtegraad zo hoog dat ze als chemisch wapen kon geclassificeerd worden.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bwa, ik vond Lientjeuuuh er toch ook wel van kunnen.Over een b*tch gesproken: Arifiene
Een zuurtegraad zo hoog dat ze als chemisch wapen kon geclassificeerd worden.
Die komt wel terugDie Nederlandse troll van 2mtr15 (ofzoiets) in te strak sport outfit die telkens dezelfde troll post deed.
Was wel grappig

Was zalig dat die kerel al van 2009 bezig was met dat op verschillende forums te doen.Die Nederlandse troll van 2mtr15 (ofzoiets) in te strak sport outfit die telkens dezelfde troll post deed.
Was wel grappig

Wist zelfs niet meer dat jij dat was. Die ging ons allemaal in een wokkel veranderen.Was zalig dat die kerel al van 2009 bezig was met dat op verschillende forums te doen.
Ik had dan afgesproken ermee in Amsterdam om te vechten en gewoon een foto van street view genomen van die plaats met de vraag waar hij zat. Hij vroeg dan in pm of ik daar echt was![]()
Eigenlijk is de moderate wel strenger geworden als ik het nu bedenk. Die kerel was nooit gebanned op 9lives. Hier zou die het na 2 dagen zitten hebben.Wist zelfs niet meer dat jij dat was. Die ging ons allemaal in een wokkel veranderen.

Zo dat knokploeg/vechten blijkt wel een themaIk had dan afgesproken ermee in Amsterdam om te vechten en gewoon een foto van street view genomen van die plaats met de vraag waar hij zat. Hij vroeg dan in pm of ik daar echt was![]()

Wannez was ook wel nog een toffen, jammer dat hij na die opmerking over geweld door @straight_six nooit meer gezien is.Zo dat knokploeg/vechten blijkt wel een thema![]()
Nu kan ik inderdaad gelukkig sterven.Wannez was ook wel nog een toffen, jammer dat hij na die opmerking over geweld door @straight_six nooit meer gezien is.
Dat is nog het meest storende de laatste 2-3 jaar. Vroegen konden epic threads 10 pagina’s doorgaan (herinner u het topic met Mathieu De Ruyck). Nu is het na 1-2 pagina’s al ”het is goed geweest”.Eigenlijk is de moderate wel strenger geworden als ik het nu bedenk. Die kerel was nooit gebanned op 9lives. Hier zou die het na 2 dagen zitten hebben.![]()

Praetorian is ondertussen een academicus die zo bekend is dat hij zelfs zijn eigen wikipedia-artikel heeft.Met GTM en Timmie vaak boeiende historische discussies gehad over WOII, Epyon in pol & actua, Praetorian die nog een zeer orthodox marxisme aanhing, ... en nog noreeee, Lulukai, Genious, ...
Epyon komt in elk geval vaak in de media, zeker de laatste tijd. Ongetwijfeld zijn er een aantal lurkers die bekend zijn waar we het nooit van gaan weten. Herinnerde me zo ook dat ik eens op het muziekforum de mening had geëtaleerd dat School is Cool wel érg hard Arcade Fire nadoet, waarop één van de muzikanten daar grappig genoeg nog vrij bevestigend op reageerde.SuperlouisDie Nederlandse troll van 2mtr15 (ofzoiets) in te strak sport outfit die telkens dezelfde troll post deed.
Was wel grappig
Nu ben ik wel benieuwd wie dat isEpyon komt in elk geval vaak in de media, zeker de laatste tijd.