welke 9livers mis je het meest?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 451
  • Startdatum Startdatum
Drew en Anal_Amoebe van respectievelijk muziekforum en filmforum. Of zitten die hier onder een andere naam?

Herinner mij ook nog ene die veel farse commentaren gaf maar ben de nickname kwijt. Pablo of Pedro of iets in die aard. Maar of ik die nu echt mis, is iets anders...

Desolation, ik moest altijd lachen met hoe hard die iets kon afkraken/omschrijven/overdrijven :laugh:

95% van namen hierboven genoemd zeggen me totaal niets maar wie noemt er zichzelf dan ook Anal? :laugh:
Zo hebben we momenteel ook een poeperman anyway mijn lijstje;
HYF
Gonzo
EmielGoelen
Was altijd lachen geblazen met hun nu is alles zo serieus. Nu hebben we vooral members die denken dat ze in het Vlaams Parlement zitten of in het Pentagon (Rusland/Oekraïne draadje)
Heb ook het gevoel dat de crewmembers van toen veel relaxter waren.
En dan is er nog een hele toffe meid, ben de naam ervan vergeten maar volgens mij had ze een konijntje in haar avatar.
Verder mis ik Tesliem.:love:
Pracht van een vrouw, zo bestaan er geen 2.

Thankgod🙃

Laatst bewerkt door een moderator:
Die Nederlandse troll van 2mtr15 (ofzoiets) in te strak sport outfit die telkens dezelfde troll post deed.
Was wel grappig
Was zalig dat die kerel al van 2009 bezig was met dat op verschillende forums te doen.

Ik had dan afgesproken ermee in Amsterdam om te vechten en gewoon een foto van street view genomen van die plaats met de vraag waar hij zat. Hij vroeg dan in pm of ik daar echt was 😂😂😂

Ik mis trouwens pretoogje. Ook al was het waarschijnlijk een vent, in mijn wereld was het Eline Demunck waarmee ik een klik had.

Was zalig dat die kerel al van 2009 bezig was met dat op verschillende forums te doen.

Ik had dan afgesproken ermee in Amsterdam om te vechten en gewoon een foto van street view genomen van die plaats met de vraag waar hij zat. Hij vroeg dan in pm of ik daar echt was 😂😂😂
Wist zelfs niet meer dat jij dat was. Die ging ons allemaal in een wokkel veranderen.

Wist zelfs niet meer dat jij dat was. Die ging ons allemaal in een wokkel veranderen.
Eigenlijk is de moderate wel strenger geworden als ik het nu bedenk. Die kerel was nooit gebanned op 9lives. Hier zou die het na 2 dagen zitten hebben. 😂

Eigenlijk is de moderate wel strenger geworden als ik het nu bedenk. Die kerel was nooit gebanned op 9lives. Hier zou die het na 2 dagen zitten hebben. 😂
Dat is nog het meest storende de laatste 2-3 jaar. Vroegen konden epic threads 10 pagina’s doorgaan (herinner u het topic met Mathieu De Ruyck). Nu is het na 1-2 pagina’s al ”het is goed geweest”.

Laatst bewerkt:

Ha just Drew, er was ook nog yellowfield, was ook één van de oude garde van het muziek forum. Heb hem zelfs nog op facebook denk ik.

Ik vraag me af hoeveel er gewoon onder een nieuwe nickname verder gegaan zijn zonder te bekennen wie ze vroeger waren :tongue:

Met GTM en Timmie vaak boeiende historische discussies gehad over WOII, Epyon in pol & actua, Praetorian die nog een zeer orthodox marxisme aanhing, ... en nog noreeee, Lulukai, Genious, ...
Praetorian is ondertussen een academicus die zo bekend is dat hij zelfs zijn eigen wikipedia-artikel heeft.
Misschien is dat nog eens een andere thread waard, wie zijn de bekendste 9livers? :p Epyon komt in elk geval vaak in de media, zeker de laatste tijd. Ongetwijfeld zijn er een aantal lurkers die bekend zijn waar we het nooit van gaan weten. Herinnerde me zo ook dat ik eens op het muziekforum de mening had geëtaleerd dat School is Cool wel érg hard Arcade Fire nadoet, waarop één van de muzikanten daar grappig genoeg nog vrij bevestigend op reageerde.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan