4x4 FTW!!!!Just. Oneindig veel discussies mee gehad over FWD vs RWD.![]()
Ik ken niets van auto’s

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
4x4 FTW!!!!Just. Oneindig veel discussies mee gehad over FWD vs RWD.![]()

Praetorian is toevallig een goeie IRL vriend van mijn broer, dus zijn echte naam is mij niet onbekend.
Goh, was 16 jaar geleden ofzo 'een kennis'Ken jij die IRL dat je zijn naam kent mss? Da's toevallig een van mijn beste vrienden in 't dagelijkse leven.
(We hangen trouwens nog steeds het varken uit)

Amai ja, waar hangt die uit?Exorikos! Nog iemand die we missen.
Denk dat die een mod was zelfs?Ik herinner mij vaag iemand die een Audi A6 had en die daarover berichtte alsof het de beste auto _ooit_ was. Weet iemand daar de nick nog van? Was een frequente poster, ook op Pol&Actua geloof ik...
Da kan toch niet.Ik herinner mij vaag iemand die een Audi A6 had en die daarover berichtte alsof het de beste auto _ooit_ was. Weet iemand daar de nick nog van? Was een frequente poster, ook op Pol&Actua geloof ik...
Krijg je te weinig tegenstand, sloeber?Ik mis @Nahrtent in P&A![]()
Amai , Mathieu De Ruyck, dat was nu eens een goed topic.Dat is nog het meest storende de laatste 2-3 jaar. Vroegen konden epic threads 10 pagina’s doorgaan (herinner u het topic met Mathieu De Ruyck). Nu is het na 1-2 pagina’s al ”het is goed geweest”.
Da kan toch niet.
JepJV? Ik ken hem niet van internet maar herinner me hem van mijn studententijd. Die was...weinig genuanceerd.

Was dat niet eerder met een Renault Espace?Da kan toch niet.