Waar is den tijd, m'n enige zwoele 9lives meeting in Leuven dan nog wel... Of waren er nog andere die me ontsnappen? Met
@Booka Shade en ... Ik herinner me dat ik op een bepaald moment met ene 'pinky' in een café terechtkwam waar andere 9livers waren, om dan wat later te verhuizen naar de Seven Oaks, en dan vol goesting met een kleine bende een frietkot binnen ging, waar ik m'n gsm op tafel legde, om dan een wc bezoekje te plegen en dan zonder te beseffen dat m'n gsm net gestolen was en de frietkotbaas achter de dief was gelopen en 'm mij terug gaf, de lekkerste frieten ooit te eten (als ge zat zijt liggen die echt wel lekker goed op je maag). Om dan rond 4u of was 't al 6u samen met een 8-tal andere random studenten of vrienden van die ene z'n kot, in slaap te vallen op de vloer, en dan om 8u in alle stilte op te staan en mij terug uit de voeten maken naar de kust.
Het feit dat jij een herinnering hebt van mij in Leuven, maar ik niet van jou, baart me zorgen... Wie o wie ben jij alweer?