Timberwinter
Well-known member
Gisteren nog een spelletje Villainous gespeeld met andere villains. Het is nu heel duidelijk: voor ons beide is het wel ok, maar er is zoveel beter op de wereld (in onze kast zelfs) dat de doos niet meer zal opengaan en gewoon terugkeert naar mijn broer
.
Wel nog aanvullen dat ik het idee van assymmetrie en de thematiek heel goed vind, de uiteindelijk uitwerking laat gewoon wat te wensen over.
Daarna Scenario 4 van Memoir ‘44 gespeeld en voor de eerste keer verloren. Voor de eerste keer had ik eigenlijk ook geen zin om de rollen om te draaien, puur door het echt vervloekt zijn van mijn rollen. Een scenario dat de Duitsers bijna niet mogen kunnen winnen, haalt mijn vrouw het als Duitsers uiteindelijk met 4-3. En na de rollen omdraaien, had ik als Duitsers een masterplan om dan opnieuw te verliezen door de rolls... Maar bon, blijft een topspel!
.Wel nog aanvullen dat ik het idee van assymmetrie en de thematiek heel goed vind, de uiteindelijk uitwerking laat gewoon wat te wensen over.
Daarna Scenario 4 van Memoir ‘44 gespeeld en voor de eerste keer verloren. Voor de eerste keer had ik eigenlijk ook geen zin om de rollen om te draaien, puur door het echt vervloekt zijn van mijn rollen. Een scenario dat de Duitsers bijna niet mogen kunnen winnen, haalt mijn vrouw het als Duitsers uiteindelijk met 4-3. En na de rollen omdraaien, had ik als Duitsers een masterplan om dan opnieuw te verliezen door de rolls... Maar bon, blijft een topspel!
Laatst bewerkt:
...ofc surprise attack.....summoning.....direct een adult erbij....full blast energy shot to the adult face...3 damage....heeft dat kutbeest toch wel 5 health..... In space no one can hear you scream!
. Vond het niet slecht, maar redelijk basic 

?”