Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopt. Leuk spel voor een keer maar zou hier te weinig op tafel komen.Tof, maar toch content dat ik het niet zelf heb gekocht. Zou het te weinig spelen.
@Karel-Jan denkt er hetzelfde over, toch?
Blitzkrieg
7 Wonders duel

Ik vind van wel. Spelen het alvast vaker met 2 hier.Werkt Machiavelli wel met 2?

Top spel wel
Zoveel spijt van deze dat we hem niet via kickstarter hebben gekocht
Net begonnen aan Ankh!

Goh, nu niet echt fan van de merge mechanic … ook de manier waarmee je devotion (punten) kunt halen / tegenhouden is kut… dan is battle in rising sun 1000x beter imo.Zoveel spijt van deze dat we hem niet via kickstarter hebben gekocht
Afgelopen weken niet echt tijd gehad, maar gisteren en vandaag nog eens Welcome to the Moon gespeeld.
Als ge 't ooit van plan zijt weg te doen, meld ik me aan voor het overnemen van de playmatGoh, nu niet echt fan van de merge mechanic … ook de manier waarmee je devotion (punten) kunt halen / tegenhouden is kut… dan is battle in rising sun 1000x beter imo.

Kans is klein maar zal het onthoudenAls ge 't ooit van plan zijt weg te doen, meld ik me aan voor het overnemen van de playmat![]()