Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
We zijn nog aan het wachten op een insertIemand al Frostpunk gespeeld? Onlangs gekocht maar staat nog sealed naast mijn ongespeelde This War of Mine![]()

Te veel moeite om af en toe een attack van 4 of 5 te doen, en die banners langer dan 3-4 beurten op een goeie plek houden lukt gewoon niet in de meeste scenario's op lage levels.
Voor Gloomhaven had ik Magneboxes gekocht bij Laserox.Vraag maar, als het nog nodig isHeb jij al met Deathwalker gespeeld? Anders heb ik er wel een vraagje over.![]()

Je moet niet zelf de laatste hit uitdelen en het moet ook niet binnen dezelfde beurt zijn. Mag zelfs bij een AoE ook een token zijn die schuift van target naar target terwijl ge iedereen aanvalt (wordt gezien als allemaal individuele attacks met aparte attack modifiers dus aparte kansen om de token te verschuiven).@Vinceness
Als je een monster tagt met Call of the Abyss (top) en iemand anders van je party verslaat dat monster, komt er daar dan ook een Shadow of moet je zelf de laatste hut uitdelen.
Je moet niet zelf de laatste hit uitdelen en het moet ook niet binnen dezelfde beurt zijn. Mag zelfs bij een AoE ook een token zijn die schuift van target naar target terwijl ge iedereen aanvalt (wordt gezien als allemaal individuele attacks met aparte attack modifiers dus aparte kansen om de token te verschuiven).
Is dus eigenlijk voor uw attacks en uw shadow zijn attacks standaard een "last hit = shadow" kaart, en de token dient m.i. vooral om te weten waar een shadow zou komen als een party member dat monster kapotklopt.