Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die rode lijn is inderdaad spuuglelijk, maar om daarvoor een andere taal te kopen...Zelfs met 50% korting mogen ze hun afschuwelijke dozen met rode lijn houden. Blah, 999 Games, verpesters van het Nederlandstalige bordspellandschap...
Ik heb deze week Potion Explosion gekocht, met opzet de Engelse versie gezocht, want géén rode lijn. In één weg ook de expansie mee besteld.
Niet alle games moeten megaserieus of zwaar zijn.
Die rode lijn is inderdaad spuuglelijk, maar om daarvoor een andere taal te kopen...
De dozen staan hier verticaal naast elkaar, dus je ziet die lijn dan toch niet.
Ja da's waar. Ik kocht vroeger ook altijd de ENG versie, maar sinds de kinderen bordspellen spelen, steeds meer NL.Als de prijs hetzelfde is? Ja, vaak heb je bij vertalingen ook nog eens extra fouten in de regels, zelden minder.
Ik zie op Bordspel Radar een heleboel mensen echt soms veel aankopen van Spiel delen. Ik ben er zelf nog nooit geweest dus ik begrijp het niet zo goed. Komen deze spellen niet in de winkels?Op Spiel: Flatiron, Kingdom legacy, Bomb busters, Conservas en Fishing
Waarschijnlijk bij Spelonk nog bestellen: Castle Combo (belachelijke wachtrij op Spiel) , Black Forest (resource borden waren gebogen en spiel dus afwachten..) en Vale of Eternity Artifacts. (Was uitverkocht)
Afgelopen weekend 3 dagen op Spiel gezeten.
Gekocht:
Terrorscape + expansions Feral insticts en Amorphous peril
Let's go to Japan + expansions Day trip en Grab your passport
Kyoto no neko
Arcs
Landmarks
Duck & cover
Knives out
BANG Dice explosion
Oceanië vind ik wel een must, alleen al voor het nieuwe bord. Ook nectar is een mooie toevoeging, alhoewel daar online veel over te zeggen is. Je kan dat altijd extra gaan balancen als je dat nodig vindt.Ik twijfel ook om uitbreidingen te kopen van enkele games die ik al heb zoals Wingspan
Ik twijfel ook om uitbreidingen te kopen van enkele games die ik al heb zoals Wingspan, kwakzalvers, zoektocht el dorado, exploding kittens. Iemand hier ervaring mee?
Ook heel benieuwd naar, vraag me af hoe lastig het is om halfweg het spel de extra regels "te leren".SETI, Jezus ik kijk er naar uit![]()