Welke boardgames heb je laatst gekocht?

Splendor Duel
Kwakzalvers van Kakelenburg: Het Duel
Het Witte Kasteel van Himeji

Op bol.com is er nu trouwens Select korting op een aantal spellen van 999 Games.

Zelfs met 50% korting mogen ze hun afschuwelijke dozen met rode lijn houden. Blah, 999 Games, verpesters van het Nederlandstalige bordspellandschap...

Ik heb deze week Potion Explosion gekocht, met opzet de Engelse versie gezocht, want géén rode lijn. In één weg ook de expansie mee besteld.
Niet alle games moeten megaserieus of zwaar zijn.

Zelfs met 50% korting mogen ze hun afschuwelijke dozen met rode lijn houden. Blah, 999 Games, verpesters van het Nederlandstalige bordspellandschap...

Ik heb deze week Potion Explosion gekocht, met opzet de Engelse versie gezocht, want géén rode lijn. In één weg ook de expansie mee besteld.
Niet alle games moeten megaserieus of zwaar zijn.
Die rode lijn is inderdaad spuuglelijk, maar om daarvoor een andere taal te kopen...
De dozen staan hier verticaal naast elkaar, dus je ziet die lijn dan toch niet.

Die rode lijn is inderdaad spuuglelijk, maar om daarvoor een andere taal te kopen...
De dozen staan hier verticaal naast elkaar, dus je ziet die lijn dan toch niet.

Als de prijs hetzelfde is? Ja, vaak heb je bij vertalingen ook nog eens extra fouten in de regels, zelden minder.

Sinds lange tijd nog eens iets gebacked op kickstarter: Pantheum zou hier ergens in Mei volgend jaar moeten toekomen.
Combo van het thema dat me aanstond en het feit dat het "maar" $39 is heeft me over de schreef gehaald.

Vandaag toegekomen!

461522051_1640885343156375_7444785793367954266_n.png

Op Spiel: Flatiron, Kingdom legacy, Bomb busters, Conservas en Fishing

Waarschijnlijk bij Spelonk nog bestellen: Castle Combo (belachelijke wachtrij op Spiel) , Black Forest (resource borden waren gebogen en spiel dus afwachten..) en Vale of Eternity Artifacts. (Was uitverkocht)

Op Spiel: Flatiron, Kingdom legacy, Bomb busters, Conservas en Fishing

Waarschijnlijk bij Spelonk nog bestellen: Castle Combo (belachelijke wachtrij op Spiel) , Black Forest (resource borden waren gebogen en spiel dus afwachten..) en Vale of Eternity Artifacts. (Was uitverkocht)
Ik zie op Bordspel Radar een heleboel mensen echt soms veel aankopen van Spiel delen. Ik ben er zelf nog nooit geweest dus ik begrijp het niet zo goed. Komen deze spellen niet in de winkels?

Die komen normaal gezien in de winkel, wel niet alle "onbekendere spellen" volgens mij *. Soms zijn ze goedkoper, soms ook niet. Af en toe kan er promo's bij krijgen of kopen, dat is lastiger is de winkel. Als je ze daar koopt heb je ze vroeger dan in de winkel. Op Spiel kan je ze in de meeste gevallen testen of uitleg krijgen voor je tot een aankoop overgaat. Dat is een groot voordeel. Ik hou het naar mijn mening altijd bescheiden qua aankopen op Spiel en vergelijk sowieso de prijzen.

*Van een Kingdom Legacy ben ik bv niet zeker of die in de winkel komt.

Afgelopen weekend 3 dagen op Spiel gezeten.

Gekocht:
Terrorscape + expansions Feral insticts en Amorphous peril
Let's go to Japan + expansions Day trip en Grab your passport
Kyoto no neko
Arcs
Landmarks
Duck & cover
Knives out
BANG Dice explosion

Afgelopen weekend 3 dagen op Spiel gezeten.

Gekocht:
Terrorscape + expansions Feral insticts en Amorphous peril
Let's go to Japan + expansions Day trip en Grab your passport
Kyoto no neko
Arcs
Landmarks
Duck & cover
Knives out
BANG Dice explosion

Arcs is een aanrader!

Ik ben terug op zoek naar enkele goeie titels van boardgames tussen de 25 en 30 euro voor op mijn verlanglijstjes van Kerst.
Alle suggesties welkom!

Ik twijfel ook om uitbreidingen te kopen van enkele games die ik al heb zoals Wingspan, kwakzalvers, zoektocht el dorado, exploding kittens. Iemand hier ervaring mee?

Ik twijfel ook om uitbreidingen te kopen van enkele games die ik al heb zoals Wingspan
Oceanië vind ik wel een must, alleen al voor het nieuwe bord. Ook nectar is een mooie toevoeging, alhoewel daar online veel over te zeggen is. Je kan dat altijd extra gaan balancen als je dat nodig vindt.

Ik twijfel ook om uitbreidingen te kopen van enkele games die ik al heb zoals Wingspan, kwakzalvers, zoektocht el dorado, exploding kittens. Iemand hier ervaring mee?

De uitbreidingen van el Dorado vinden wij geen toegevoegde waarde. Er komt binnenkort een nieuwe stand alone variant uit. Mogelijks is die interessanter.

De uitbreidingen van kwakzalvers gebruiken wij allemaal door elkaar en zijn wel leuk.

Terug
Bovenaan