Ervaring in aankopen wel (Lost Ruin of Arnak), ervaring in spelen nietIemand ervaring met Paleo of Lost Ruins of Arnak? Twijfel nog wat tussen beide als volgende aankoop.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ervaring in aankopen wel (Lost Ruin of Arnak), ervaring in spelen nietIemand ervaring met Paleo of Lost Ruins of Arnak? Twijfel nog wat tussen beide als volgende aankoop.

@Master_Chief, ik zag dat jij dit gekocht had.Iemand ervaring met Paleo of Lost Ruins of Arnak? Twijfel nog wat tussen beide als volgende aankoop.
Kunt ge reviews beginnen schrijven over uw gevoel bij aankopen? Dan de unboxings, en misschien ooit het spelen zelf. Genoeg content voor de frontpage!!Ervaring in aankopen wel (Lost Ruin of Arnak), ervaring in spelen niet![]()
Hier hebben wij Paleo gekocht en speelden dit altijd met 2 (M'n vriendin & ik).Iemand ervaring met Paleo of Lost Ruins of Arnak? Twijfel nog wat tussen beide als volgende aankoop.
Zie het hier nog aan 30 euro...Was van plan om Paleo te kopen voor 30 euro bij bol. Alles in winkelmandje maar eerst nog wat verder surfen alvorens te betalen. Ik wil betalen en er is iets mis gegaan... Paleo eruit en staat opeens aan 42 euro... Fuckers
@Master_ChiefPaleo voor 30 euro op Bol.
Opeens staat hij weer aan die prijs. Misschien iemand die zijn bestelling geannuleerd heeft ofzo... Jeuj!
Zou een leuk toegankelijk coöp spel zijn volgens verschillende reviews. Iemand hier al ervaring mee?

Zie mijn post hierbovenPaleo voor 30 euro op Bol.
Opeens staat hij weer aan die prijs. Misschien iemand die zijn bestelling geannuleerd heeft ofzo... Jeuj!
Zou een leuk toegankelijk coöp spel zijn volgens verschillende reviews. Iemand hier al ervaring mee?
heb het spel nu al 7 keer gespeeld met 2 spelers en het is een zeer goed spel imo.Ervaringen over Arnak ben ik ook in geïnteresseerd. Het thema spreekt me enorm aan (grote fan van de 3 Indiana Jones films) maar ik vrees dat het spel qua gameplay net iets te kort/licht is.

Daar ga je geen spijt van hebben! Topper imoClank! legacy gekocht via Crowdfinder. Eerste legacy game en eerste keer Clank! Super benieuwd naar! Huj huj huj![]()