Welke boardgames heb je laatst gekocht?

Ervaring in aankopen wel (Lost Ruin of Arnak), ervaring in spelen niet :unsure:
Kunt ge reviews beginnen schrijven over uw gevoel bij aankopen? Dan de unboxings, en misschien ooit het spelen zelf. Genoeg content voor de frontpage!!

Ervaringen over Arnak ben ik ook in geïnteresseerd. Het thema spreekt me enorm aan (grote fan van de 3 Indiana Jones films) maar ik vrees dat het spel qua gameplay net iets te kort/licht is.

Iemand ervaring met Paleo of Lost Ruins of Arnak? Twijfel nog wat tussen beide als volgende aankoop.
Hier hebben wij Paleo gekocht en speelden dit altijd met 2 (M'n vriendin & ik).
Mijn mening
Pro
  • Leuk thema & mooi artwork
  • De "tijdsgeest" wordt heel erg goed weergegeven in het spel. Maw de hindernissen die je tegenkomt passen volledig in het verhaal
  • coöperatief altijd fijn om te kunnen overleggen (ik denk dat het nog leuker is met 4, maar door Corona nog niet kunnen doen)
  • Veel Levels: ik dacht dat je een stuk of 7 verschillende levels heb je kan door elkaar gebruiken (dus level 1 & 5 of level 6 & 4).
  • Pittig, maar niet frustrerend moeilijk

Con
  • Sommige kaarten komen erg wel vaak terug (het "basisdeck")
  • Sommige regels zijn niet erg duidelijk uitgelegd
Zeker ook eens deze review bekijken.

Als je nog meer vragen hebt, laat maar weten

Was van plan om Paleo te kopen voor 30 euro bij bol. Alles in winkelmandje maar eerst nog wat verder surfen alvorens te betalen. Ik wil betalen en er is iets mis gegaan... Paleo eruit en staat opeens aan 42 euro... Fuckers

Was van plan om Paleo te kopen voor 30 euro bij bol. Alles in winkelmandje maar eerst nog wat verder surfen alvorens te betalen. Ik wil betalen en er is iets mis gegaan... Paleo eruit en staat opeens aan 42 euro... Fuckers
Zie het hier nog aan 30 euro...

Edit: nevermind nu ook aangepast in app

Laatst bewerkt:
Paleo voor 30 euro op Bol.
Opeens staat hij weer aan die prijs. Misschien iemand die zijn bestelling geannuleerd heeft ofzo... Jeuj!

Zou een leuk toegankelijk coöp spel zijn volgens verschillende reviews. Iemand hier al ervaring mee?

Amai balen, heb hier net hetzelfde voor. Had Paleo en Tokaido in mijn winkelmandje steken en vergeten af te rekenen. Vandaag: Paleo terug 42 en Tokaido niet meer leverbaar! Craaaaaaap

Paleo voor 30 euro op Bol.
Opeens staat hij weer aan die prijs. Misschien iemand die zijn bestelling geannuleerd heeft ofzo... Jeuj!

Zou een leuk toegankelijk coöp spel zijn volgens verschillende reviews. Iemand hier al ervaring mee?
Zie mijn post hierboven

Samengevat: voor € 30 euro zou ik niet twijfelen en kopen. Het zit goed in elkaar, tis amusant en het geeft je een degelijke challenge. (Ter info: ik ben een casual boardgamer).

Ervaringen over Arnak ben ik ook in geïnteresseerd. Het thema spreekt me enorm aan (grote fan van de 3 Indiana Jones films) maar ik vrees dat het spel qua gameplay net iets te kort/licht is.
heb het spel nu al 7 keer gespeeld met 2 spelers en het is een zeer goed spel imo.
het is medium weight game met voldoende herspeelbaarheid (je hebt al 2 kanten aan het spelbord dat de temple track verschillend maakt, alsook de artifacts en items die je kan kopen om je deck aan te vullen bieden voldoende verschil)
imo een no-brainer : het thema is fantastisch, het spel ziet er goed uit, gameplay zit zeer goed in elkaar, voldoende herspeelbaarheid.
een perfect medium weight game

Rallyman GT (toch eens testen vooraleer ik mijn 1 euro pledge omzet voor Rallyman Dirt). Een ontbrekende schakel in mijn collectie (race thema en push your luck had ik enkel in Infiltration).

Terug
Bovenaan