Timberwinter
Well-known member
Komen bij ons veel te weinig op tafel, want zijn beide meer dan degelijke games!TTR: Europe en Smallworld
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Komen bij ons veel te weinig op tafel, want zijn beide meer dan degelijke games!TTR: Europe en Smallworld
Hier is hij nog onderweg, benieuwd naar!Nemesis Lockdown is gearriveerd![]()
Tweedehands? Ik zou 'm ook graag willen, maar niet voor de nu gangbare tweedehands prijzen...A feast for Odin
Ge hebt 't origineel toch ook al, speel die nog een paar keer eerstIk heb zelfs nog geen tracking
Nee, nieuw. De laatste van op boardgamegeneral.eu . Wel de engelstalige versie zodat ik de norwegians kan bijkopen laterTweedehands? Ik zou 'm ook graag willen, maar niet voor de nu gangbare tweedehands prijzen...
Ge hebt 't origineel toch ook al, speel die nog een paar keer eerst![]()

Ik heb mijn agenda hier bij mij. Laat maar weten wanneer het pastNemesis Lockdown is gearriveerd![]()

Gekregen voor kerst… super happy![]()

Staat nog steeds op mijn to-play wishlist

4 tot 8 uur you wishDat leek me altijd een beest van een spel... Spelduur 4 tot 8 uur![]()

Enkel nog Valkyrie nodig en de boel is compleetMarvel Champions: The Mad Titan's Shadow
Marvel Champions: Valkyrie
Marvel Champions: Nebula
Marvel Champions: War Machine
Marvel Champions: The Hood
![]()
. Altijd op zoek naar mensen om meer MC te spelen 
Doen!Kingdom Death Monster aan het overwegen.
Eerder 6-12 uur denk ikDat leek me altijd een beest van een spel... Spelduur 4 tot 8 uur![]()