Welke boardgames heb je laatst gekocht?

Ja ben super tevreden! Al 4x gespeeld. Best een hele dagje voor reserveren 😂

Amai dat is fanatiek. :eek: Wel ideaal om het in de vingers te krijgen.
Heb laatst voor het eerst PoK gespeeld, ruim 12 uur. Is eigenlijk te veel van het goede, 8u is ideaal.
Tweede geworden met de Mahact gene sorcerers, leuke faction. En zelfs een paar minuten in de waan dat ik gewonnen had :unsure: (een gevolg van die 12u :sop:)

Heb Paleo gekregen, ben benieuwd.

Amai dat is fanatiek. :eek: Wel ideaal om het in de vingers te krijgen.
Heb laatst voor het eerst PoK gespeeld, ruim 12 uur. Is eigenlijk te veel van het goede, 8u is ideaal.
Tweede geworden met de Mahact gene sorcerers, leuke faction. En zelfs een paar minuten in de waan dat ik gewonnen had :unsure: (een gevolg van die 12u :sop:)

Heb Paleo gekregen, ben benieuwd.
Met hoeveel spelen jullie? Momenteel nog alleen met 4 gespeeld, maar ik denk dat de sweet spot 5-6 is (ik speel liever met oneven getallen :p).

Met hoeveel spelen jullie? Momenteel nog alleen met 4 gespeeld, maar ik denk dat de sweet spot 5-6 is (ik speel liever met oneven getallen :p).
De sweet spot is echt zes, met 5 hebt ge een nogal rare map waar ik persoonlijk geen issue mee heb, maar veel mensen wel.
Vier vind ik leuk maar het rare effect dat elke beurt elke strategy card gespeeld wordt... en dat verandert de core van het spel toch wel.

Meer dan 6 (= grotere map) raad ik niet aan. Ooit zo een marathon sessie gehad van 23u met 8 man. Ondanks dat TI mijn favo game is, was dat verschrikkelijk, nooit meer :crazy:.

Net Paladins of the west kingdom + expansie + collectors doos gekocht.

De kickstarter van architects + expansies + collectors doos is onderweg en volgende week launcher de laatste van viscounts waarbij ik ook heel de troep zal backen.

Ik ben er nu al blij mee :D

Net Paladins of the west kingdom + expansie + collectors doos gekocht.

De kickstarter van architects + expansies + collectors doos is onderweg en volgende week launcher de laatste van viscounts waarbij ik ook heel de troep zal backen.

Ik ben er nu al blij mee :D
Via mijn group plegdes op crowdfinder zijn die games altijd wat goedkoper. Ik ben alleszins van plan om voor het nieuwe project ook een group pledge op te starten.

5. Dit is ideaal voor ons. Als er eens iemand sporadisch meedoet heb je altijd een plek vrij zonder dat je aan die Party games moet beginnen.

+ als er iemand een weekje skipt ben je ng steeds met 4 :D

Via mijn group plegdes op crowdfinder zijn die games altijd wat goedkoper. Ik ben alleszins van plan om voor het nieuwe project ook een group pledge op te starten.
Nog nooit aangesloten bij een group pledge.
Ik begrijp dat je een grote doos aankrijgt met x aantal spellen maar hoe geraakt dat bij mij? :D

Neen, niet bijbetaald. Rechtstreeks contact opgenomen met Artem Safarov (designer die uiteindelijk ook slachtoffer is van Golden Bell Studios). Die zij dat hij zoveel mogelijk probeerde rechttrekken en de verzendingskosten op zich te nemen. Ik wou stukje bijbetalen van de verzending, maar dat weigerde hij zelfs.

Maar bij deze dus toch aangeleverd gekregen :)

Ah, erg proper! Ik hoop dat ik de mijne dan binnenkort ook krijg. Of moet je daarvoor effectief contact opnemen met Artem?

Ah, erg proper! Ik hoop dat ik de mijne dan binnenkort ook krijg. Of moet je daarvoor effectief contact opnemen met Artem?
Goh, denk niet dat dat kwaad kan om hem ook effe te contacteren, die mens probeert goed te helpen alleszins.

Ik kreeg opeens melding dat er een pakje op komst was van de webshop Amsterdenim. Had niets besteld, maar twas wel degelijk op mijn naam en adres. Wist pas dat het Unbroken was eens ik het ging afhalen in het afhaalpunt :p.

Voila, bij mij is 't ook geregeld, ik krijg binnenkort mijn exemplaar.
Wat zitten sturen met Artem, en heb wel echt te doen met die kerel, wetende wat Golden Bell allemaal al gelapt heeft. Ik heb dan ook net als Stantem 5 dollar overgeschreven naar hem. Hij zegt dat het zeker geen verplichting is, maar hij betaalt ze anders uit eigen zak. Ik was eigenlijk van het principe om geen cent meer te betalen dan gepland, maar aangezien dit nu rechtstreeks naar hem gaat, why not...

Terug
Bovenaan