Welke boardgames heb je laatst gekocht?

Goh, denk niet dat dat kwaad kan om hem ook effe te contacteren, die mens probeert goed te helpen alleszins.

Ik kreeg opeens melding dat er een pakje op komst was van de webshop Amsterdenim. Had niets besteld, maar twas wel degelijk op mijn naam en adres. Wist pas dat het Unbroken was eens ik het ging afhalen in het afhaalpunt :p.
Staat nochtans bij de tracking dat het Unbroken is hoor :p

Voila, bij mij is 't ook geregeld, ik krijg binnenkort mijn exemplaar.
Wat zitten sturen met Artem, en heb wel echt te doen met die kerel, wetende wat Golden Bell allemaal al gelapt heeft. Ik heb dan ook net als Stantem 5 dollar overgeschreven naar hem. Hij zegt dat het zeker geen verplichting is, maar hij betaalt ze anders uit eigen zak. Ik was eigenlijk van het principe om geen cent meer te betalen dan gepland, maar aangezien dit nu rechtstreeks naar hem gaat, why not...
Ja, dit dus. Net daarom dat ik ook ga betalen, maar pas als ik het ontvangen heb. Is nu onderweg naar een postpunt :/

Holy shet :unsure: Hebt ge daar al veel van gespeeld? Ik vraag me wel eens af of dat 't plezant blijft zo lang :tongue:
Momenteel te weinig :shy:
Maar we zagen het ook als ‘afsluiter’ van onze gamenights. Maar dan paar keer niet kunnen spelen en ondertussen al de feel kwijt met de decks. Maar we zijn ondertussen wel opnieuw begonnen :D

Momenteel te weinig :shy:
Maar we zagen het ook als ‘afsluiter’ van onze gamenights. Maar dan paar keer niet kunnen spelen en ondertussen al de feel kwijt met de decks. Maar we zijn ondertussen wel opnieuw begonnen :D
Aight, nice :biglaugh: Mijn revised is er normaal gezien morgen :clap:

Niet gekocht maar cadeau gekregen: Andor jonge helden. De dochter van 7 vond het geweldig! Nog tips voor gelijkaardige spellen?

Niet gekocht maar cadeau gekregen: Andor jonge helden. De dochter van 7 vond het geweldig! Nog tips voor gelijkaardige spellen?
Mijn kinderen zijn er ook fan van.
Daarnaast spelen ze ook graag Zombie Kidz Evolutie, Exploding Kittens, Silver & Gold en Ticket to Ride: Mijn Eerste Reis.

Pre-orders/aankopen bij spelonk:

Red Cathedral
Great Western Trail (2nd ed)
Res Arcana Perlae Imperii (2e expansion)
Messina 1347
2 boosterpacks van Pokémon voor de kids.

Terug
Bovenaan