Bernie.be
Well-known member
+ het feit dat Rebecca Ferguson niet meedoet (logisch, maar toch) is voor mij ook een punt afMission: Impossible – The Final Reckoning
In ieder geval, spijtig dat de reeks zo moet eindigen.
5/10

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
+ het feit dat Rebecca Ferguson niet meedoet (logisch, maar toch) is voor mij ook een punt afMission: Impossible – The Final Reckoning
5/10

is al van de 5 de film bezig zeker, dat gedoe?Mission: Impossible – The Final Reckoning
Had gehoopt dat den Tom nog is een keer alles uit de kast ging halen maar helaas eindigt (?) de reeks voor mij toch wat op een sisser. Zeker de eerste 60-90 minuten; Jezus Christus wat een gezwets is me dat. Dat eindeloos gebazel over 'the entity' interesseert toch niemand een moer?
5/10
Nope, kwam pas in de vorige (zevende) film op de proppenis al van de 5 de film bezig zeker, dat gedoe?
Tenzij je die reteirritante retcon uit de laatste film erbij telt...Nope, kwam pas in de vorige (zevende) film op de proppen
ik mispak me wellicht aan "the syndicate", dat was toch het gehele thema dacht ik in deel 5 en 6? vond dat erg saaiNope, kwam pas in de vorige (zevende) film op de proppen
Is het ook. Allemaal zo knullig gebouwd.vond dat erg saai
Ik vond hem niet goed maar eigenlijk wel de beste van alle sequelsJurassic World Rebirth gezien, da's ook weer een dikke 2u van mijn leven die ik nooit meer terug krijg
Zegt waarschijnlijk ook genoeg over de rest.I agree with both.Hier verder bezig met de Schwarzenegger films rewatch:
-Last action hero: Als kind was deze toch veel leuker precies maar nog zeer entertainend 6.5/10
-True Lies: Heerlijke film vol actie, humor en een sexy Jamie lee Curtis 8/10
Volgende gaat End of Days of Eraser worden denk ik.

Zal ik eens een hot take droppen? Ik verkies Weeks boven Days.
Ja, Contact is inderdaad wel goed, al is het wel een hele tijd geleden dat ik die nog heb gezien. Interessante kijk op first contact met een buitenaardse beschaving.Naar aanleiding van de film van het jaar-topic, intussen zowel Cape Fear als Contact bekeken.
Cape Fear stond al lang op de watchlist, maar nooit toegekomen. Goede Scorsese, maar niet zijn beste. De cast doet het wel goed (en leuke cameo's van Mitchum en Peck), maar uiteindelijk stak de onoverwinnelijkheid van Caddy me wel tegen.
Contact was wel een hidden sci-fi gem. Heb mij er goed mee geamuseerd.
Ik zag Contact onlangs ook voor het eerst, idd leuke film. The Abyss vond ik zo mogelijk nog beter, eveneens met zeer indrukwekkende visuals voor zijn tijd, en gelijkaardig thema (met iets meer water wel).Naar aanleiding van de film van het jaar-topic, intussen zowel Cape Fear als Contact bekeken.
Cape Fear stond al lang op de watchlist, maar nooit toegekomen. Goede Scorsese, maar niet zijn beste. De cast doet het wel goed (en leuke cameo's van Mitchum en Peck), maar uiteindelijk stak de onoverwinnelijkheid van Caddy me wel tegen.
Contact was wel een hidden sci-fi gem. Heb mij er goed mee geamuseerd.
Haha ik snap dat ik in de minderheid ben met deze mening. Heb ze allebei 3.5/5 op Letterboxd gegeven, Days was in mijn herinnering beter dan bij rewatch en bij Weeks was het omgekeerd.Ik voel het Rage virus zo in me opkomen.
Hey everyone's entitled to their opinion. Just know that yours is wrong. ;p
Ik was blijkbaar End of days and 6th day aan het verwisselen want bedoelde idd die laatste.End of days vond ik maar dwaze meuk bij onlangse rewatch.
Eraser daarentegen top notch arnie action
(vergeet misschien ook Collateral Damage niet nog es een kans te geven. of the 6th day. )