Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet in de cinema? Zijn voor mij bij uitstek cinemafilms.De 2 Dune films van Villeneuve nog is herbekeken. Als je ze back to back bekijkt is het zo goed. Ben niet zo voor al het religieuze erin maar het is zo goed allemaal. En perfecte castings ook. Kan niet wachten om het laatste deel te bekijken thuis in 4k.
De titel geeft het wegBOYHOOD
erg lange en saaie film... eentje die m'n vrouw had opgenomen deze week. waar gaat deze nonsense eigenlijk over zeg?

gaat over het opgroeien van een doodnormaal iemand in een Amerikaans suburban gezin van mijn leeftijd ongeveer (dus zeer herkenbaar voor mij).BOYHOOD
erg lange en saaie film... eentje die m'n vrouw had opgenomen deze week. waar gaat deze nonsense eigenlijk over zeg?
Zelfde regisseur als de Before trilogie!BOYHOOD
Jawel, voor Dune zou ik nog wel is naar de cinema willen maar zolang zitten is moeilijk op de moment voor mij door een paar rugoperaties en bijhorende revalidatie. Ben al een eeuwigheid niet meer in de cinema geweest en eerlijk mis ik het ook niet, vind het ook overdreven duur geworden. Ik heb een 4k Blu-ray speler met een fysieke collectie en dan nog een hoop streamingservices. Ben voorzienNiet in de cinema? Zijn voor mij bij uitstek cinemafilms.

Ik snap zo’n mensen niet. 30€ neerdokken om dan gewoon te zitten tetteren of op de gsm te hangen.Project Hail Mary
Special thanks aan de Turk en zijn wijf achter mij die de hele film Turks zitten brabbelen hebben![]()
Ik trek dat echt aan, quasi élke keer dat ik naar Kinepolis ga zit er wel iemand rond mij te babbelen, of iemand voor mij op zijn/haar gsm.Ik snap zo’n mensen niet. 30€ neerdokken om dan gewoon te zitten tetteren of op de gsm te hangen.

ik ook nie, maar zou toch nie zo braafjes blijven zitten als sheldon hoor.Ik snap zo’n mensen niet. 30€ neerdokken om dan gewoon te zitten tetteren of op de gsm te hangen.
but thats just me
, en verplaatsen.Niet altijd zo simpel.ik ook nie, maar zou toch nie zo braafjes blijven zitten als sheldon hoor.
gewoon duidelijk maken , al dan niet met een fluimbut thats just me
, en verplaatsen.
genoeg lege plekken toch nog?
Ok maar als je daar schrik voor hebt, zeg dan niets en ga zelf ergens anders zitten.Niet altijd zo simpel.
Als je reageert op zo mensen word je binnen de kortste keren omsingeld door familie en ook dat is een feit
Laatst nog serieus boel gehad met zo jongeren. Natuurlijk is er niemand in heel die zaal die nog maar durft te reageren door schrik voor escalatie.
Is dat zo? Toch wel erg dat het al zover gekomen is.Je kan overlast ook melden bij Kinepolis, als ik mij niet vergis tonen ze voor de film een telefoonnummer om naar te sms'en.
durf daar geen garantie op kleven hoor. van zodra dat krapuul ziet dat er iemand van de ordehandhaving komt, zijn die zo mak als een lammetje wellicht. tot ze weer weg zijn.Is dat zo? Toch wel erg dat het al zover gekomen is.
Zie het elke dag op het werk.durf daar geen garantie op kleven hoor. van zodra dat krapuul ziet dat er iemand van de ordehandhaving komt, zijn die zo mak als een lammetje wellicht. tot ze weer weg zijn.
Het is niet voor niets dat mensen zoveel rechtser stemmen dan vroeger.Is dat zo? Toch wel erg dat het al zover gekomen is.