on
Project Hail Mary; Vond het boek persoonlijk ook beter maar inderdaad toch één van de betere SF films van de laatste 10 jaar. Vond het bij momenten nogal rommelig en er wordt ook bijzonder snel over bepaalde zaken heen gegaan maar film duurt nu al vrij lang dus snap het wel. Los daarvan tilt de dynamiek tussen onze 2 leads de film naar een best hoog niveau.
Onlangs ook
Good Luck, Have Fun, Don't Die gezien. Zeker niet van dezelfde klasse als Project Hail Mary maar was wel nog entertainend. Ook wel een beetje een rommeltje, ben niet zeker of de makers hun eigen film wel snappen want hij is denk ik ook niet volledig coherent maar ergens maakt dat het misschien net iets interessanter omdat je dan zelf wat meer moet werken om het plaatje te doen kloppen en deels mag je het invullen hoe je zelf wilt.
Maw Project Hail Mary is een must see maar GLHFDD ook best de moeite om is op te leggen.
War Machine, not so much. Ik denk dat de film kwartier bezig is en je weet al hoe die gaat aflopen. Als je je verstand op 0 kan zetten en gewoon kan genieten van Ritchson zijn ding te zien doen is die nog ok maar ook niet veel meer dan dat.
Sisu: Road to Revenge, zowat hetzelfde verhaal. Als je de eerste gezien hebt weet je waar je je aan mag verwachten. Nu met Stephen Lang als added villain spice. Verstand op 0 over the top action en omdat deze daar doelbewust voor gaat ook best nog ok.
Nog één van vorig jaar die wat onder de radar gepasseerd is en waar ik nu maar eerst aan ben toegekomen;
Code 3. Was meer dan behoorlijk. Niets baanbrekends ofc maar biedt tussen de miserie door wel enkele leuke laughs en zit zowaar wat hart in.
Send Help bevat enkele Raimi™ scenes maar over het algemeen bleef ik toch wat op mijn honger zitten. Misschien allemaal een tikkeltje te voorspelbaar. Dat gezegd zijnde, kijkt nog altijd best vlot weg dus wel de moeite om is op te leggen.
verder ook nog;
Blue Moon - 6,7/10
The Ballad of Wallis Island - 6,7/10
Train Dreams - 6,7/10
After the Hunt - 6,7/10
The Lost Bus - 6,5/10
The Roses- 6,5/10
Roofman - 6,5/10
Ballad of a Small Player - 6,3/10
en dan nog een hoop zoals; Fackham Hall, Running Man, Wrecking Crew, and so many others... die jammer genoeg niet echt het vermelden waard zijn.