Welke film heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Die andere Oscarwinnaar One Battle After Another staat hier ook nog op de planning, misschien is dat meer iets voor jou?
Die vond ik inderdaad veel beter, gezien in cinema.

Ik zal The Pitt eens proberen, maar ik was eerder op zoek naar films. Voor series met x aantal seizoenen sta ik al een tijdje niet meer voor open. Wegens te lang duren en geen tijd of zin om te bingen.

Die vond ik inderdaad veel beter, gezien in cinema.

Ik zal The Pitt eens proberen, maar ik was eerder op zoek naar films. Voor series met x aantal seizoenen sta ik al een tijdje niet meer voor open. Wegens te lang duren en geen tijd of zin om te bingen.
Heated Rivalry is maar 6 afleveringen!

Crime 101 gezien, ik vond hem best goed voor een straight to streaming film! Acteurs waren dik oké, mood zat helemaal goed. Verhaal was best te pruimen voor een misdaadfilm. Ik weet niet of ik het einde helemaal snap/oké vind maar bon. Muziek en cinematografie waren excellent en dat doet veel hefwerk voor mij.
Die was toch in de cinema? Heb die 2 maanden geleden nog in de Pathé gekeken.

Halle Berry 😍

Gisteren naar "Project Hail Mary" gekeken, had er toch meer van verwacht: 7.5

Kan er mijn vinger niet onmiddelijk opleggen, maar deze kon mij nooit echt volledig overtuigen.
Paar giga mooie shots, maar het trage tempo in combo met de lange speelduur (2.5u) + het verhaal die me precies nooit volledig meehad zorgt er toch voor dat ik de hype niet volledig snap.

En wth Kinépolis: 19.2 euro voor een ticket :wtf:

Duel (1971)
Debuut van Spielberg, geweldige minimalistische film die toont hoe je ook zonder CGI, grote dialogen of grote cast een nagelbijter kan brengen.
Aanrader voor wie 'm nog niet gezien heeft.

p543_p_v8_ay.jpg

ik ook nie, maar zou toch nie zo braafjes blijven zitten als sheldon hoor.

gewoon duidelijk maken , al dan niet met een fluim :p but thats just me :p , en verplaatsen.
genoeg lege plekken toch nog?

Steek jij nu met deze post jouw Grote Voorbeeld naar de kroon in absolute stijlloosheid?

:wtf::wtf: :wtf:

Steek jij nu met deze post jouw Grote Voorbeeld naar de kroon in absolute stijlloosheid?

:wtf::wtf: :wtf:
Sorry maar soms moet je vuur met vuur bestrijden.

En ja mijn idool zou dat ook zo zeggen :p . En das een man met 70 miljoen eensgezinden achter zich , dus kan zo verkeerd nie zijn.

Soit on topic THE HOBBIT rewatch.
Moet zeggen, das een film dat je moet op groot scherm of tv zien he.
Ditmaal wegens omstandigheden in een hotelkamer, en viel me toch tegen ...
Deel 2 en 3 best sparen voor ik terug thuis ben zeker... die waren ook meer actie en epischer meen ik me te herinneren?

Sorry maar soms moet je vuur met vuur bestrijden.

En ja mijn idool zou dat ook zo zeggen :p . En das een man met 70 miljoen eensgezinden achter zich , dus kan zo verkeerd nie zijn.
Mijn haar komt er van recht van dat te lezen, wat voor een zielig, normloos figuur moet je daarvoor zijn.

The hobbit 2.

Mja mn vriendin wou het vervolg toch zien...
Eigenlijk vind ik de films bij elke rewatch minder helaas.
Het verhaal is zowiezo al minder dan LOTR. En ook de visuals en decors zijn na rewatches uiteraard niet meer indrukwekkend en kunnen de film geen boos meer geven.

Zal nog zwoegen worden om door die 3e te worstelen vrees ik.

Ik snap al niet dat je de Hobbit trilogie een rewatch geeft in de eerste plaats. Eén keer kijken was voor mij meer dan genoeg. Wat een teleurstelling was me dat zeg.

The hobbit 2.

Mja mn vriendin wou het vervolg toch zien...
Eigenlijk vind ik de films bij elke rewatch minder helaas.
Het verhaal is zowiezo al minder dan LOTR. En ook de visuals en decors zijn na rewatches uiteraard niet meer indrukwekkend en kunnen de film geen boos meer geven.

Zal nog zwoegen worden om door die 3e te worstelen vrees ik.
Probeer het boek eens. Ge gaat de films nog minder vinden :rofl:

Terug
Bovenaan