Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die vond ik inderdaad veel beter, gezien in cinema.Die andere Oscarwinnaar One Battle After Another staat hier ook nog op de planning, misschien is dat meer iets voor jou?
Heated Rivalry is maar 6 afleveringen!Die vond ik inderdaad veel beter, gezien in cinema.
Ik zal The Pitt eens proberen, maar ik was eerder op zoek naar films. Voor series met x aantal seizoenen sta ik al een tijdje niet meer voor open. Wegens te lang duren en geen tijd of zin om te bingen.
Die was toch in de cinema? Heb die 2 maanden geleden nog in de Pathé gekeken.Crime 101 gezien, ik vond hem best goed voor een straight to streaming film! Acteurs waren dik oké, mood zat helemaal goed. Verhaal was best te pruimen voor een misdaadfilm. Ik weet niet of ik het einde helemaal snap/oké vind maar bon. Muziek en cinematografie waren excellent en dat doet veel hefwerk voor mij.

ik ook nie, maar zou toch nie zo braafjes blijven zitten als sheldon hoor.
gewoon duidelijk maken , al dan niet met een fluimbut thats just me
, en verplaatsen.
genoeg lege plekken toch nog?

Sorry maar soms moet je vuur met vuur bestrijden.Steek jij nu met deze post jouw Grote Voorbeeld naar de kroon in absolute stijlloosheid?
![]()
![]()
. En das een man met 70 miljoen eensgezinden achter zich , dus kan zo verkeerd nie zijn.Het is echt een fantastisch mens.En ja mijn idool zou dat ook zo zeggen. En das een man met 70 miljoen eensgezinden achter zich , dus kan zo verkeerd nie zijn.
Mijn haar komt er van recht van dat te lezen, wat voor een zielig, normloos figuur moet je daarvoor zijn.Sorry maar soms moet je vuur met vuur bestrijden.
En ja mijn idool zou dat ook zo zeggen. En das een man met 70 miljoen eensgezinden achter zich , dus kan zo verkeerd nie zijn.
Probeer het boek eens. Ge gaat de films nog minder vindenThe hobbit 2.
Mja mn vriendin wou het vervolg toch zien...
Eigenlijk vind ik de films bij elke rewatch minder helaas.
Het verhaal is zowiezo al minder dan LOTR. En ook de visuals en decors zijn na rewatches uiteraard niet meer indrukwekkend en kunnen de film geen boos meer geven.
Zal nog zwoegen worden om door die 3e te worstelen vrees ik.

Mja nogtans draaien die rond 8 op 10 op imdb.. snap die hype ook niet echt.Ik snap al niet dat je de Hobbit trilogie een rewatch geeft in de eerste plaats. Eén keer kijken was voor mij meer dan genoeg. Wat een teleurstelling was me dat zeg.