Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tiens, waart gij nu niet toevallig degene die zei dat er altijd wel iets positiefs is aan een film? Remember mijn mening omtrent Natural Born Killers? Zeer ironisch moet ik zeggen.en over Godzilla X Kong zullen we maar zwijgen want daar valt al helemaal niets positiefs over te zeggen.
Goeie poging maar als er een film is waar "helemaal niets positiefs over te zeggen is", dan denk ik toch aan 0/10 of op z'n minst een buis nee? Het grappige is dat deze Monsterverse film het meest heeft opgebracht tot nu toe, dus er moet toch iets positiefs over te vertellen zijn denk ik dan. Het feit dat ge zogezegd onder druk (met uw pistool) een paar domme complimenten geeft, zegt ook genoeg. King Kong en Godzilla zijn iconen in de filmindustrie, zet ze samen in een film en het is standaard een goede film.Heb hem nog altijd wel een 5 gegeven. Geen 0 zoals jij destijds bij Natural Born Killers. Als je mij een pistool tegen het hoofd houdt; De FX zien er soms duur uit en de acteurs alhoewel niet memorabel zijn adequaat. Moest mijn bomma hem geschoten hebben was die sowieso nog een pak slechter geweest.
Zo al 3 positieve punten. Tevreden? ;p
Mijn bomma wierp hare sloef naar mijne kop toen ik haar Natural Born Killers liet zien. Ziet ge de vergelijking?Moest mijn bomma hem geschoten hebben was die sowieso nog een pak slechter geweest.
Nee. Probeer nog eens zou ik zeggen ;pTevreden? ;p
Moet ik nog eens zien. De OST van Philip Glass had ik continu opstaan toen ik op reis ging naar Japan en ik denk dat ik quasi alle vertaalde boeken van Mishima heb gelezen tot hiertoe.Mishima: A Life in Four Chapters (1985) 9/10