Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

yep ik weet het, misschien heb ik het wat verkeerd verwoord ja.Fury Road is ook gewoon hélemaal geen remake, maar een nieuw verhaal tov de originele trilogie.
en Furiosa is geen sequel maar een spinoff.

who wants to tell himMaar in elk geval: ik had liever een prequel gezien van Fury Road, waar we meer Mad Max zijn afkomst, en gezin hadden gezien.
ik had liever een prequel gezien van Fury Road, waar we meer Mad Max zijn afkomst, en gezin hadden gezien.
Ja ik heb die film gezien hoor.
ja.Of moeten we dan Fury Road als mad max 4 gaan bekijken

Hier ook dus hetzelfde gevoel.Beverly Hills Cop: Axel F
Lang op deze gewacht. BHC 1 en 2 zijn al van kindsaf twee van mijn favoriete films dus ik had wel wat schrik dat deze ging sucken.
Wel, ik moet zeggen dat het echt wel een waardige sequel is. Lekkere old school actie. Soundtrack van 1 en 2 is ook terug, zalig
Spijtig dat deze straight to Netflix was want ik had hem graag in de bioscoop gezien
fucking childish in dat kinderpretpark.....
Gabba gabba.
Dit vat het wel goed samen. Heb gisteren denk ik 8 mensen zien de zaal uit stappen (vooral in deel 2 dan)Kinds of Kindness
Drie afzonderlijke verhalen, elk even bizar, absurd, mysterieus en verontrustend. Uit ongemak en ongeloof verschillende keren moeten lachen. Deel 2 was redelijk macaber. Mooi camerawerk, geweldig geacteerd door de kleine cast, de dissonante pianonoten waren top.
Na Poor Things en The Lobster is dit opnieuw een film van Yorgos Lanthimos die ik kon smaken.
8/10
Waarschijnlijk geen aanrader voor gevoelige mensen of zij die een mooi afgerond verhaal wensen.