Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

1/2

1/2

1/2

Ik had er meer van verwacht.Alien Romulus: sterk begin, maar de laatste 20 minuten hadden voor mij niet gemoeten.
Ik miste de spanning wat van de eerste en de badassery van de tweede film.
7/10
Dat men tegenwoordig vaak kinderen laat opdraven als de grote helden die de wereld moeten redden is voor mij vaak ook een breekpunt wegens niet geloofwaardig.Ik had er meer van verwacht.
Tieners en
Wtf, de oorspronkelijke Alien even oppikken, die dan nog bleek te leven na al die tijd.
Die een grote cocon ontwikkelde in de vrije ruimte.
Veel te ver gezocht.
Als dat onderzoek zo belangrijk was, waarom ging het bedrijf niet eerst aan boord?
De thuisbasis moet toch geweten hebben wat er aan de hand was.
Nee wat tieners vangen signalen op en zijn daar als eerste.
Het monster op het einde, been there done that.
Babymonster groeit op enkele minuten uit tot iets gigantisch.
Door dat zwart spul dan uit de oorspronkelijke Alien te krijgen, ontwikkel je dan ook eens eventjes een hoop face huggers.
Rook kwam iets te hard cgi over.
Er draaien blijven aan geven om toch maar weer er een Alien film uit te persen.
Pfff, nee.
Heb je ooit al een mannelijke hoofdrol gezien in de Alien-franchise? Waarvan de eerste uit 1979 kwam.Goh ja, of een vrouw ipv een man, of iemand uit de lgtbq wereld, alles om mee te zijn anno 2024![]()
Hou dit soort brol in Pol&actua bruurGoh ja, of een vrouw ipv een man, of iemand uit de lgtbq wereld, alles om mee te zijn anno 2024![]()
Ripley is dan ook samen met Sarah Connor het beste voorbeeld dat dat inderdaad geen probleem zou mogen zijn.In de laatste ghostbusters al vast niet en klopt ook niet echt voor de meeste andere heldenfilms. Dat er af en toe eens een vrouw een gedeelde hoofdrol of zelfs hoofdrol speelt in een heldenfilm kan ook absoluut geen kwaad en zeker ivm de alien franchise hoeft dat niet bekritiseerd te worden als iets dat anno 2024 verplicht zou zijn aangezien de franchise met Ripley al sinds 1979 sterke vrouwelijke leads weet neer te zetten.