Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fantastische film!Hit The Road / Jaddeh Khaki
I did not expect a masterpiece. Heerlijke humor, acteerprestaties om u tegen te zeggen en nog straffere beelden. Parel van een film.
Wie heeft dat soort onzin geschreven eigenlijk?
)Uiteraard moet ge de serie doorkijken.Aliens
Vond ik toch beter dan de eerste, maar zoals hier eerder gezegd is het inderdaad een totaal andere film dan de eerste.
Veel minder 'domme' keuzes van personages dan in de eerste, al slaagt Ripley er toch telkens weer in om op het einde de meest onnozele keuzes te maken. Al bij al blij dat ik zo'n klassiekers nu eindelijk gezien heb. Is het de moeite om de reeks verder te kijken? Of gaat de derde film bergaf?
In de eerste film beslist ze in de meest cruciale fase om plots die kat te gaan redden. Makes no sense en het haalde me direct uit de film. In Aliens passeert ze op 't einde de 'queen' die ze perfect voorbij kan lopen mits enkele aliens af te knallen. En dat doet ze ook, maar steekt heel den boel nog eens in de fik waardoor alles escaleert en de queen zich losmaakt. Dit terwijl den boel volledig de lucht in gaat binnen 5 minuten. Euh ja...
Iemand een idee welk nummer dat is vanaf het begin tot en met 1:20 ongeveer?
Thanks! Ja, vreemd dat dat niet in de OST is opgenomen.

Hangt een beetje af van hoe je staat tegenover science fiction. Als je erg houdt van scifi en meer specifiek scifi thrillers, dan lijkt het me een no-brainer dat je verder kijkt. Want ook al wordt het niet beter dan de eerste in de franchise, het blijven wel deftige genrefilms.Aliens
Al bij al blij dat ik zo'n klassiekers nu eindelijk gezien heb. Is het de moeite om de reeks verder te kijken? Of gaat de derde film bergaf?
Ik weet niet zeker of dat hier het geval is, maar het is zeker niet ongewoon voor trailers om gemaakt te worden op muziek die niet in de film zelf te horen is. Het gebeurt ook wel vaak dat muziek in een film gebruikt wordt, maar niet op de soundtrack albums verschijnt. Dit heeft o.a. te maken met de limieten opgelegd door LP's en CD's, die over de jaren zowat bepaald hebben wat de lengte van een album hoort te zijn. Of het is een rechtenkwestie: liedje mag gebruikt worden in de film, maar mag niet heruitgebracht worden als deel van een soundtrack album.Thanks! Ja, vreemd dat dat niet in de OST is opgenomen.![]()