Ik vond hem ook sterk beginnen en goede insteek, alleen naar het einde toe voelde ik me beschaamd dat ik nog aant kijken wegens een aaneenschakeling van onrealistische elementen die het storend maakte:
- de rit van de agente naar het vliegveld (zowel de CGI als situatie als dan rustig verder rijdende)
- het feit dat de man met het busje overal exact juist gepositioneerd staat (zoals met de sniper, voor het omverrijden,…) en dan out of de blue met een wapen mag rondlopen
- een agente die op hare bureau eigenlijk niets te zeggen heeft, op het vliegveld de grote baas is waar iedereen naar luistert
En dus niet de onrealistische cinematische elementen: zoals sommige van die gevechten wat idd een grote 90s vibe had
Ik snap dat hij veel bekeken is, maar niet dat er zoveel mensen zo positief over zijn.
Ook Carry On gekeken.
Absoluut niet slecht, zat met momenten ook zeker op het puntje van mijn stoel.
Maar doet me vooral herinneren waarom ik eigenlijk niet zo een grote fan ben van dit soort actie films.
Gisteren ook Carry-on gezien.
Begint op zich goed en spannend, maar hangt dan zo hard met haken en ogen aaneen, met zoveel ongeloofwaardige situaties, dat het gewoon onnozel werd. 5/10

Al zal het wel minder erg zijn dan het in mijn gedachten is blijven hangen. Right?