Michster
Well-known member
Kool Aid T Rex ruled. Doet niks af van de film, integendeel.
Voteban General Zwemtas. Owja en spoilers, niet iedereen heeft Spielbergo zijn beste blockbuster al gezien.
Iedereen mag denken wat hij/zij wilt over een stukje media
Waarom is die uberhaupt daar? Waarom valt die de raptors aan? Waar is de 3e raptor heen die een frame voordien nog duidelijk zichtbaar was? Afin, compleet van de pot gerukt eigenlijk en doet helaas beetje afbreuk aan de film.
Allez... Tzijn beesten?
God only knows wat de jaag-redenering is van prehistorische carnivoren met sikkels als klauwen. Ik was zot van dino's als kind en heb JP zovaak gezien en denk nog steeds dat het een geweldige film is, maar zal zeker niet beweren dat het een feilloos meesterwerk is.
Ik vrees dat mensen een beetje vaak beginnen te leiden aan cinemasins-syndroom... Het is natuurlijk om dingen in vraag te stellen, maar als ge zijt het aan kijken naar een film waarin de magische-ambermug gebruikt wordt om dino's te klonen.... Voelt ge u dan echt geneigd om over die zaken te struikelen en de algemene waarde vd film te devalueren?
Allez... Tzijn beesten?
God only knows wat de jaag-redenering is van prehistorische carnivoren met sikkels als klauwen. Ik was zot van dino's als kind en heb JP zovaak gezien en denk nog steeds dat het een geweldige film is, maar zal zeker niet beweren dat het een feilloos meesterwerk is.Ik vrees dat mensen een beetje vaak beginnen te leiden aan cinemasins-syndroom... Het is natuurlijk om dingen in vraag te stellen, maar als ge zijt het aan kijken naar een film waarin de magische-ambermug gebruikt wordt om dino's te klonen.... Voelt ge u dan echt geneigd om over die zaken te struikelen en de algemene waarde vd film te devalueren?
De film probeert meer spektakel te verkopen dan het boek.
van genoten zoals met hun andere pareltjes.