Had deze nooit gezien. Naar aanleiding van dood David Lynch toch eens bekeken.
7/10
7/10
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
IddInland Empire (2006)
Huh ?
.
Knight And Day (2010): 7/10
Inland Empire (2006):/10

Staat op Netflix!Bij deze. Andere tekenstijl, mooi verhaal ook wel.
Trakt Web: Track Your Shows & Movies
trakt.tv
Blijkbaar is er dus ook nog The Boy and the Heron. Ook maar eens opzoeken en bekijken om het lijstje compleet te maken.
Swinging on a star zit nog altijd in mijn hoofd, na zeker 20-25 jaar die film niet gezien te hebbenMoest ik de film als kind gezien hebben, back in the videotheek days, dan had ik die waarschijnlijk erg leuk gevonden hebben. De gag met het zingen van liedjes om hun heists te timen is wel echt een goeie. Bruce Willis en Danny Aiello hebben uitstekende chemistry en ik had graag een goede actiekomedie gekeken met die twee.

Ik vond die wel goed toen ik die voor het eert zag maar vrees dat ik die nu veel minder goed zou vinden. Niet erg, Bale heeft veel goeie performances om naar te kijken en lawd knows dat Spielberg betere films gemaakt heeft om van te smullen. You win some, you lose some.Empire Of The Sun
Meh. Teleurstellende Spielberg. Kind was ook zodanig irritant dat ik nul empathie kon voelen.
Christian Bale in zijn jonge jaren lijkt ook veel te hard op Christian Bale in American Psycho/Batman, freaky as fuck.