Ik vond dat een vreemde reactie, vooral van Donaldson. Ok, hij komt de ganse film wel als een sloef over, die quasi alles pikt wat Zendaya doet of zegt. Getuige daarvan, dat hij ergens ook wel wist dat ze al een keer had scheefgepoept met Zweig (of toch iets kon vermoeden).
Dus voor mij niet echt een logisch einde. De vriendschap is al heel lang bekoeld, weinig of geen contact ook. Je vermoedt dat je vrouw al had scheefgepoept met je tegenstander. Op het einde van de wedstrijd krijg je dan nog eens een duidelijk signaal van Zweig dat ze wel degelijk seks hebben gehad met elkaar... en dan is je reactie om vol verder te spelen en je tegenstander dan nog in de armen te vallen...
Ik zou dan verwachten dat die:
- Er alles aan deed om te winnen, om vervolgens met allebei definitief te breken en zijn carrière meteen te beëindigen, met één of andere quote richting Zweig: 'You can have her, you loser'

- Op het moment van Zweig zijn signaal gewoon zijn racket weg te werpen, er vandoor te gaan en zichzelf tegen een boom te knallen ofzo

- ...
Dus nee, de laatste 5 min. had ik eerder zoiets van: WHAT?
En voor de rest kon ik de ganse film alleen maar denken: Jezus, wat een bitch die Zendaya