Waar kan je die eigenljk zien? Ik heb die nog gezien in de bios en nooit meer terug gezien.Nostalgie : voor de 35e keer gekeken : 10/10
![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waar kan je die eigenljk zien? Ik heb die nog gezien in de bios en nooit meer terug gezien.Nostalgie : voor de 35e keer gekeken : 10/10
![]()
Als je een film googlet krijg je te zien op welke platformen je die kan streamen: The Goonies https://g.co/kgs/jB1hgMWWaar kan je die eigenljk zien? Ik heb die nog gezien in de bios en nooit meer terug gezien.
Hoewel deze overal zeer lovende reviews kreeg heb ik toch het gevoel dat hij een beetje onderbelicht is. Ongelooflijk wat die film allemaal doet. Compleet overweldigend op de best mogelijke manier.Spiderman: Across the Spiderverse(2023)
Zoals zijn voorganger, een animatie meesterwerk eerst, en daarbovenop, een uitstekend verhaal voor jong en oud met een oprecht "all inclusive coming of age message" zonder "gemarketresearched" aan te voelen. Ondanks dat het waarschijnlijk wel zo is.
Meer dan 1000 man aan gewerkt en het toont.
Als de Akira remake toch ooit gebeurt, laat het een 1:1 adapatie van de manga zijn, met het einde van de animé, onder toezicht van het Spiderverse team. Enig minpunt:
Buiten de single shot cameo, geen Peter Porker/John Mulaney
Meesterwerk nochtans!En verder geen score voor Clueless, want dat heb ik na 20 minuten afgezet. Daar kan ik niet naar kijken![]()
Ik snap de hype niet zo goed. Tot ‘het’ begint vond ik ‘m best leuk maar daarna zakt die voor mij in als een pudding.Sinners : Echt van genoten, orgineel verhaal en Michael B Jordan was geweldig. De muziekscenes zijn normaal mijn ding niet zo in film maar dit was wel een verfrissend en gewoon zeer goed gebracht. Er zijn ook 2 post credit scenes die eigenlijk wel gewoon aan het echte einde hadden moeten zijn ipv post credit. 8/10
Allez man, Clueless is geweldig
thirded!Meesterwerk nochtans!
Staat op Prime (kan je zien via IMDB waar je hem kan huren/kopen. Ik heb hem gezien in 4K (heb die liggen op VHS,DVD,bluRay en 4K)Waar kan je die eigenljk zien? Ik heb die nog gezien in de bios en nooit meer terug gezien.

Kweet niet of de film een hype is maar zoals altijd geef ik mijn persoonlijke mening. Ik heb ook al vaak films gezien die anderen fantastisch vonden en dat ik bij mezelf dacht wat een kakfilm is me dat. Ieder zijn goesting zeg ik altijd!Ik snap de hype niet zo goed. Tot ‘het’ begint vond ik ‘m best leuk maar daarna zakt die voor mij in als een pudding.
Kweet niet of de film een hype is maar zoals altijd geef ik mijn persoonlijke mening. Ik heb ook al vaak films gezien die anderen fantastisch vonden en dat ik bij mezelf dacht wat een kakfilm is me dat. Ieder zijn goesting zeg ik altijd!
Afgezet? Wel heel vriendelijk van die projectionist. Deel 2 van de film gaat u wel meer liggen.Sinners (2025)
hier kan ik echt niet naar kijken.. Na dik een uur afgezet. Film ging precies nergens heen.
Spijtig, want trailer zag er veelbelovend uit.
Doe er The Deer Hunter ook nog maar bijPlatoon.
Long time no see. Omdat ik bezig ben in het voortreffelijke naslagwerk over de Vietnamoorlog van Max Hastings. Staat nog op het programma: Apocalypse Now! en Full Metal Jacket. Wat een shitshow hadden die Amerikanen (en die koppige Fransen voordien) daar wel niet van gemaakt?
Idem hier. Gewoon saai.Sinners (2025)
hier kan ik echt niet naar kijken.. Na dik een uur afgezet. Film ging precies nergens heen.
Spijtig, want trailer zag er veelbelovend uit.
Rescue Dawn, We Were Soldiers, Casualties of War, Good Morning Vietnam, ...Doe er The Deer Hunter ook nog maar bij
Ik vond het een sterke scène... geen film.Warfare(2025)
Voor fans van hyper realistische misselijk makende oorlogsfilms. Zoals Katheryn Bigelow ons nog gezegend heeft met ZDT en The Hurt Locker.
Enorm benieuwd hoe Garland het met Elden Ring gaat doen want ik ben ondertussen toch wel fan. Ex Machina heeft hij wel nog steeds niet overtroffen.
Maar ik verwacht wel dat hij daar uiteindelijk nog in zal slagen.
.Warfare(2025)
Voor fans van hyper realistische misselijk makende oorlogsfilms. Zoals Katheryn Bigelow ons nog gezegend heeft met ZDT en The Hurt Locker.
Enorm benieuwd hoe Garland het met Elden Ring gaat doen want ik ben ondertussen toch wel fan. Ex Machina heeft hij wel nog steeds niet overtroffen.
Maar ik verwacht wel dat hij daar uiteindelijk nog in zal slagen.
Ik vond Ex Machina en Annihilation zeer goed maar sinds toen blijf ik wat op mijn honger zitten bij de films van Garland. Zowel bij Men als Civil War als Warfare vind ik het goed/ben ik geïntrigeerd tijdens het kijken en eventueel vlak erna, maar eens er wat meer tijd over gaat, is mijn indruk van die films telkens serieus gedaald. Men en Civil War werpen wat interessante ballonnetjes op maar uiteindelijk zijn het een beetje lege dozen net omdat Garland niet echt een standpunt durft/wil innemen, zeker bij Civil War. Die laatste film is daardoor een vrij nauwe blik op oorlogsjournalistiek die heel het verhaal errond lijkt te negeren. Waarom dan niet gewoon focussen op journalisten te midden van een bestaand conflict?Ik vond het een sterke scène... geen film.
Ivm Ex Machina, niet overtroffen als totale film? Schrijver? (Semi, cfr Dredd) Regisseur?
Ik vind Garland ne moeilijke om te ranken. Er is altijd heel veel wat ik goed vind, en iets wat mij tegensteekt. En het onnozele is dat de zaken die storen in 1, goed kunnen zijn in een andere, en vice versa.
Ik denk dat ik zijn beste "complete" films Dredd en Civil War vind, met Annihilation, Ex Machina en Men als runners up. En voor elk van die films heb ik een totaal andere reden.
Snap ik wel. Al vind ik dat eerder iets positief. Ik ben wel voorstander van de gouden 90 tot 100 minuten film terug te brengen. De streamers en de luxe van digitale film hebben al veel teveel ego's gestreeld met 2u+ durende films.Ik vond het een sterke scène... geen film.
Ja achteraf bekeken, zeker om de verwachtingen niet te hoog te leggen, slechte vergelijking. Maar qua toon, zit het er niet veraf vind ik.Als je deze vergelijkt met ZDT en The Hurt Locker, valt Warfare toch erg licht uit.