Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

.erg tamme film imo.The crazies (2010).
Ondanks het cliché plot toch nog een vermakelijke film.
Begint sterk maar vervalt dan, zoals gezegd, in de clichés vh genre.
Op Timothy Olyphant is natuurlijk niets aan te merken.
6,5/10

In de zalen gaan kijken of via de krochten van het internet? Want die staat nog niet op een streamingdienst vermoed ik?The Naked Gun (2025). uiteraard fan van het origineel, dus moest deze echt wel zien;
en ja Liam Neeson is de perfecte geknipte man daarvoor, met pamela anderson naast hem
ik moet toegeven: het was wennen een film te zien zoals deze met onrealistische zaken zoals de loop van een geweer afbijten in quasi de eerste minuut, ik moest mijn hersenen herprogrammeren om zoiets te kunnen accepteren, maar eens dat is gebeurd is het wel een heerlijke film met zalige grappen hoor. goede ode aan de 80's. en mooi eerbetoon aan Leslie Nielsen
Sinds vandaag digitaal beschikbaar. Alleen nog niet in België denk ikIn de zalen gaan kijken of via de krochten van het internet? Want die staat nog niet op een streamingdienst vermoed ik?

Het zal zeker zo erg zijn geweest en allicht nog erger.Django Unchained.
eerste keer dat ik hem zie, dont know why. nogtans quasi alle Tarantino's gezien.
mooie sfeerbeelden van de oude natuur in USA; minder mooi was het veelvuldig n!gger woord natuurlijk, en wat ze met die mensen deden. maakte me wel wat misselijk soms. zou het echt zo erg geweest zijn?
En nu nog h8teful eight bekijken, dan ben ik weer bij met alle Tarantino's ooit te hebben gezien.
Ge weet wat 4dx inhoud? Ge gaat net niet uit uwe stoel gesmeten worden.. met een beke chance. Zonder twijfel al de meest idiote manier da'k al een film heb gezien.Ik wil jurassic world, de nieuwe gaan zien, op dat tijdstip is het 3d 4dx.
Side note: mijn ouders hebben vrienden die in Zuid Afrika hebben gewoond. Als ik die verhalen hoor, dat zijn onvoorstelbare zaken hoor. En da's dan nog maar dik 40 jaar geleden.Het zal zeker zo erg zijn geweest en allicht nog erger.
Ik zat daar met mijn cola en chips en wist van niets (true story)Ge weet wat 4dx inhoud? Ge gaat net niet uit uwe stoel gesmeten worden.. met een beke chance. Zonder twijfel al de meest idiote manier da'k al een film heb gezien.
Heb top gun maverick gezien, dusja, was idd wel heftig. Maar is die versie, want andere zal te laat zijn... Kan je eventueel die stoelen afzetten?Ge weet wat 4dx inhoud? Ge gaat net niet uit uwe stoel gesmeten worden.. met een beke chance. Zonder twijfel al de meest idiote manier da'k al een film heb gezien.
Als ge snel een erfenis wilt wel dikke aanrader om uw grootmoeder mee te nemen.
)