Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
) maar dus die 15 ofzo films uit zijn gloriejaren van 1986 tot 2000.Ja, Maximum Rizk is ok maar niet bepaald super. Nowhere to Run daarentegen vind ik wel echt goed, misschien wel de beste JCVD film na Bloodsport.Heaven's Gate (1980) 8,5/10
Heel mooie beelden, zowel van de locatie als de kostuums. Ben een sucker voor knappe historische drama's en dat was hier ook zo het geval. Goeie beslissing van de director om de migranten ook allemaal in hun eigen taaltje te laten praten, geeft toch beetje extra cachet aan de chaos destijds. Opmerkelijk verhaal.
Maximum Risk (1996) 6,5/10
Heb besloten om het oeuvre van JCVD nog eens te herbekijken. Nuja, niet zijn volledig oeuvre natuurlijk want na 2000 heeft die toch een hoop schijtfilms gemaakt (en ja, je kan perfect stellen dat hij voor 2000 ook een hoop schijtfilms gemaakt heeft) maar dus die 15 ofzo films uit zijn gloriejaren van 1986 tot 2000.
Gekozen voor deze omdat die als een van de enigen op Netflix en Prime terug te vinden valt, kon me er ook bijna niets meer van herinneren.
Bon, vrij middelmatige actiefilm zonder al te veel diepgang en met wat cardboard figuranten naast JCVD, al mocht die Natasha Henstridge er best wezen.
Timecop?Ja, Maximum Rizk is ok maar niet bepaald super. Nowhere to Run daarentegen vind ik wel echt goed, misschien wel de beste JCVD film na Bloodsport.
naaah, has to be Kickboxer.Ja, Maximum Rizk is ok maar niet bepaald super. Nowhere to Run daarentegen vind ik wel echt goed, misschien wel de beste JCVD film na Bloodsport.
crimineel lage score voor Ichi the Killer
Ik vond die leuk als ik 19 jaar was, maar buiten de vermakelijke gore scenes trekt dat nu toch op niks meercrimineel lage score voor Ichi the Killer

Geen Kickboxer?Ooh en JCVD ranked:
1. Bloodsport
2. Hard Target
3. Nowhere To Run
4. Universal Soldier
5. Timecop

Ik heb die nog niet gezien, maar wel Jean-Claude Van JohnsonMannekes, de beste JCVD film is toch...JCVD?
Hoe hebben ze Trump die gesprekken laten inspreken? Is dat AI? Ik kan mij niet voorstellen dat Trump even meegedaan heeft aan deze filmShe Said (2022)
Biografische film over hoe journalistes Megan Twohey en Jodi Kantor van The New York Times tot de ontmaskering zijn gekomen van Harvey Weinstein als seksueel roofdier. Boeiend om te zien wat voor een uitdaging het was om slachtoffers over die drempel te trekken om hun verhaal te vertellen en welke hordes de journalistes hebben moeten nemen om tot een sterk en evenwichtig onderzoeksverhaal te komen. Het was de aanzet tot de MeToo-beweging die heel wat daders van seksueel misbruik hebben ontmaskerd.