Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit weekend dePalma's 'Snake Eyes' nog eens herbekeken
Blijft een heerlijk geregisseerde actiefilm, met een typische over the top Cage.
Weet ook weer meteen waarom ik fan van Carla Gugino geworden ben
jammer dat die nooit écht door gebroken is

Eerste keer? Ik vind dat echt een hidden gemK zou hem dan geen vier keer zien Trump.
Event Horizon - Best leuk en verrassend scary met momenten.

Maar, waarom drie keer bekijken dan?sorry, het forum haperde gisteren op mijn telefoon , blijkbaar meerdere keren gepost. ondertussen verwijderd.
ik vond het nogal saai in beeld gebracht, met dat grijze en blauwe filter constant, precies of ik naar een divx of vcd van 2002 zat te kijken ofzo
ook veel te lang, bijna 2,5 uur .... plus die side story van zijn zoon paste er niet echt bij imo
Ik heb dat vaak . Bij films die goede scores krijgen, denk ik dan.... ligt dit nu aan mij?Maar, waarom drie keer bekijken dan?
Eerste keer? Ik vind dat echt een hidden gem
. Leuke Haley Joel Osmont als side, Johnny Depp zijn rol not so much, matig. Maar overall good fun.
Dat gezegd zijnde: dit is een animatie-film met een unieke visuele stijl die je in weinig andere anime(films) nog ziet. Interessante locaties en leuke personages, maar de plot is vrij simpel... één "man" zat achter alle gebeurtenissen uit de vorige serie/films en nodigt Lupin & co uit op zijn exotisch eiland voor "redenen".