Welke film heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Predator badlands. Ni slecht, ni super. Nog nooit een predator of alien film gezien. Misschien eens werk van maken.
Wacht, ik ben nog aan het verslikken. Nog nooit een predator of alien film gezien?
Mag jij wel op het internet zonder toestemming van je ouders?

Als je een tiener bent en je hebt vrienden (natuurlijk heb je die), organiseer dan eens een filmnacht (dus iedereen brengt snackjes en niet alcoholische drank; want we willen geen orgie).
Start met Predator en Predator II, gebruik The Thing als intermezzo en vervolgens de drie eerste Alien films. Fijne nacht.

Wacht, ik ben nog aan het verslikken. Nog nooit een predator of alien film gezien?
Mag jij wel op het internet zonder toestemming van je ouders?

Als je een tiener bent en je hebt vrienden (natuurlijk heb je die), organiseer dan eens een filmnacht (dus iedereen brengt snackjes en niet alcoholische drank; want we willen geen orgie).
Start met Predator en Predator II, gebruik The Thing als intermezzo en vervolgens de drie eerste Alien films. Fijne nacht.
Jawel. De 30 al voorbij. Gewoon nooit aan begonnen. Toen ik geboor, waren die films er al, hoor. :)

(Zal er werk van maken)

iedereen, zelf de grootste filmliefhebber, heeft wel van die klassiekers waar hij om één of andere reden nog nooit aan toe is gekomen
Yep, Ik richt me vooral op interessante regisseurs en ook wat niche genres. Daardoor heb ik een enorme achterstand als het aankomt op box office hits, en al zeker de meer recente.
Ik ben hier even ah kijken naar films met de meeste ICM checks.

The Bourne Ultimatum,
Transformers
Star Trek
Kung Fu Panda
Matrix Reloaded

Zijn mijn 1-5 unwatched

1. Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street
2. Signs
3. 2012
4. 127 hours
5. Face/Off

Zou dat hier zijn.

Op zich spreken Sweeney Todd, Signs en 127 hours me nog redelijk aan wel. 2012 zegt me niks en Face/Off eigenlijk ook niet al te veel (al is t op het eerste zicht dan wel is dringend tijd om John Woo een kans te geven, letterlijk enkel Mission Impossible II gezien van films waar hij de regisseur van is, opvallend...).

Bij mij is dat The Godfather 🫣
Ik vind niks zo vervelend als een maffiafilm (The Departed is een uitzondering als je dat een maffiafilm kunt noemen), en ik heb nul interesse om er naar te kijken...

Bij mij is dat The Godfather 🫣
Ik vind niks zo vervelend als een maffiafilm (The Departed is een uitzondering als je dat een maffiafilm kunt noemen), en ik heb nul interesse om er naar te kijken...
Ik had dat ook bij The Godfather en dan vorig jaar toch eens naar 1 en 2 gekeken en toch wel van genoten.

Scarface, ET, Jaws, The Goonies liggen nog op mijn pile of shame :unsure:

Bij mij zijn het vnl een bepaald soort films of franchises die ik nog niet heb gezien.

Heb zo nog quasi geen Star Wars films gezien, ook de Godfather films ben ik ooit wel aan de eerste begonnen dacht ik maar nooit doorgeraakt, en ook de meest recente Batman, Spiderman en Superman films interesseren mij eigenlijk weinig.

Ja dnno, het is er zo nog nooit van gekomen eigenlijk.
Back to the Future heb ik ook nog niet zo heel lang geleden gezien.

Maar bij dat soort films heb ik het gevoel dat de nostalgiefactor heel groot is, en ik had dat natuurlijk niet.
Ik vond hem dan ook niet zo goed :unsure:
BttF niet zo goed 😵

shame-septa.gif

Nostalgie zit er sowieso voor iets tussen maar die films zijn ook gewoon heel goed.

BttF niet zo goed 😵

shame-septa.gif

Nostalgie zit er sowieso voor iets tussen maar die films zijn ook gewoon heel goed.

Heb even een topic aangemaakt :D

Eerlijk, ik heb Back to the Future ook pas een paar maanden geleden ofzo voor het eerst gezien, en hoewel ik hem best wel leuk vond, zo bijster geweldig is die toch niet? Misschien ligt het aan het feit dat ie uit de jaren 80 dateert, en dat toen normaal was, maar dat is toch echt ferm overgeacteerd? En ik weet niet, gewoon, een beetje kinderachtig? :unsure:

Was zaterdag ofzo The Pursuit of Happyness, met Will Smith en Jayden.. Was vroeger op sommige momenten al een tearjerker, maar als ge zelf kinderen hebt en dit dan ziet, dan snijdt het nog wat harder. Was tijdens het zappen, enkele minuten voor dat ze de 'dino-cave' in gaan, ik kon het alweer niet droog houden gewoon omdat ik wist dat die scene er ging aan komen.

Ongeacht wat, vind die film echt een top-acteerprestatie van Will Smith maar ook van Jayden, ook al was hij daar nog maar 7 jaar ofzo.

Eerlijk, ik heb Back to the Future ook pas een paar maanden geleden ofzo voor het eerst gezien, en hoewel ik hem best wel leuk vond, zo bijster geweldig is die toch niet? Misschien ligt het aan het feit dat ie uit de jaren 80 dateert, en dat toen normaal was, maar dat is toch echt ferm overgeacteerd? En ik weet niet, gewoon, een beetje kinderachtig? :unsure:
Het is ook geen film die zichzelf te serieus neemt en vaak gewoon met een knipoog naar zichzelf gaat. Die luchtigheid maakt het net zo een goeie film vind ik.

Terug
Bovenaan