Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik had moeten nattigheid voelen bij deze post.Oh man, ik wil een uitgebreide review lezen als je ze alledrie hebt bekeken.

Die gaat veel meer jouw ding zijn.heb de 2e film ook wel al staan, en die duurt amper 75 minuten, dus uit nieuwsgierigheid bekijk ik es het begin, maar als het weer zelfde is... dan kap ik er mee.
The notebook
Probeer ‘About time’Ik kan nogtans ook genieten van een romantische film. The notebook en the art of dancing in the rain bv...
Maar nee, die before film was eindeloos gezwets.
heb ik al geprobeerd, maar na half uur afgezet. dat onlogische en onrealistische time travel gedoe kan niet door de beugel in romantische films voor mij.Probeer ‘About time’
Toffe Britse humor en een mooi verhaal dat niet te klef overkomt
En een Margot Robbie voor haar doorbraak
Allee toch es die 2de opgezet.... ja weer meer gebleit natuurlijk, over hoe groot hun dromen wel niet waren toen ze jong waren, maar uiteindelijk allebei een shitty relatie blijken te hebben, well well, surpise surpise...
die 3e ga ik nu wel niet meer bekijken hoor, voelt als een langerekte flair of libelle shit story. snap niet dat jullie dat goed vinden.
of hebben jullie toevallig ook een abonnement op die boekjes?
niet aanvallend bedoeld hoor...

Goe bezig. Nu je de twee toch al hebt gezien, kan de derde er ook nog wel bij.Allee toch es die 2de opgezet.... ja weer meer gebleit natuurlijk, over hoe groot hun dromen wel niet waren toen ze jong waren, maar uiteindelijk allebei een shitty relatie blijken te hebben, well well, surpise surpise...
die 3e ga ik nu wel niet meer bekijken hoor, voelt als een langerekte flair of libelle shit story. snap niet dat jullie dat goed vinden.
of hebben jullie toevallig ook een abonnement op die boekjes?
niet aanvallend bedoeld hoor...
Jup met bill murray. Mjeh nee vond ik ook ambetant. Heel dat time travel gedoe vind ik niet kunnen in een romantiek film.Nogal gemakkelijk om op de forum-Trump te haten, die films kunnen ook gewoon zijn ding niet zijn. Hij probeert ze tenminste, wat al van velen niet gezegd kan worden.
@TRUMP Heb je Groundhog Day al eens bekeken? Niet je typische romantische komedie, en heeft ook nog voldoende te bieden buiten het romantische.

En ik maar denken dat het hier allemaal full blood Predator fans waren met een Hulk Hogan poster boven hun bed....
Neenee. Zal eerder de horoscoop zijn van uit de Margriet denk ik.
Before-trilogy 

Ik denk als man dat het toch moeilijk is om zoveel venijn en verwijten langs u te kunnen leggen op zo een moment en uit te zoomen naar wat "er echt gaande is" in Céline haar hoofd. Niet dat Jesse feilloos is, maar wie is dat dan weer wel...
Het is ok om niet hetzelfde goed te vinden als de rest, maar als ge snel de neiging voelt om Flair-grapjes te maken, dan benadrukt het alleen maar dat voornoemde vermoeden.Prachtige films! Ben ook grote fan van de films!Before Sunset & Before Midnight
Sunset is een quasi-perfecte sequel voor mij. 9 jaren voorbij, maar de dynamiek tussen de twee leads is onveranderd.
, maar na de eerste ietwat hoopvolle film en de geest van jonge 20gers zitten we nu met twee mensen die al een beetje geleefd hebben. Als Céline haar liedje speelt op het einde... Allez, hoe kunt ge nu niet smelten?
en dan komen we terecht in het echte leven dat veel mensen in hun 40s moeten ondergaan met kinderen. De eerste 3 kwartier voelen een beetje wrang aan omdat Céline duidelijk veel twijfels over haarzelf en rancune voor Jesse met haar meedraagt. Allemaal gevolgen van enerzijds haar karakter/ambities en anderzijds Jesse die job-gewijs een "simpeler" leven en een kind aan dere kant van de plas heeft. Hij moet dan weer leven met de gevolgen van zijn keuze om zijn ex-vrouw achter te laten.
Die voorlaatste scene is een microcosmos van hoe zoveel ruzies in een relatie vaakuitspelen. Jesse is wel een schoolvoorbeeld van hoe ge best kunt reageren in die situatie... Bijna te goed.Ik denk als man dat het toch moeilijk is om zoveel venijn en verwijten langs u te kunnen leggen op zo een moment en uit te zoomen naar wat "er echt gaande is" in Céline haar hoofd. Niet dat Jesse feilloos is, maar wie is dat dan weer wel...
Perfect einde overigens, zero notes.
Er kunnen mensen zijn die het vreemd vinden dat ge de ene avond geniet van Commando, Robocop of The raid en een andere avond naar Before Sunset, eternal sunshine of Pride&Prejudice kijkt. Voor mij komt het dan over alsof die persoon een emotioneel zeer "vlak" individu is. Als ge na uw puberjaren nog altijd zit te denken in termen van "Aaah die vindt dat goed, maar dat andere ding ook? Weird man..."Het is ok om niet hetzelfde goed te vinden als de rest, maar als ge snel de neiging voelt om Flair-grapjes te maken, dan benadrukt het alleen maar dat voornoemde vermoeden.