Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vind ik toch nogal gay.Ik vind die films nogal "gay" met die zeepaardjes en zo
Beide gezien omdat ik Jason Momoa wel graag zie spelen maar dat is ook het enige goede er aan.
Gisteren eindelijk Aquaman opgezet.
Wat kan ik daar over zeggen? Het begin vond ik nog goed meevallen, maar naarmate we verder in de film waren werd het een CGI fest in het kwadraat.
Geef me één reden om deel twee te kijken?
3/10
The defense is wrooong.My Cousin Vinny (1992) - 8,5/10
Hele leuke courtroom komedie, al waren sommige obstakels wel wat onnozel. Ga wat vroeger slapen als ge er niet tegen kunt dat ge om 05h wakker gemaakt wordt he...
De jonge Marisa Tomei met een zwaar New York accent is wel rrrrrrrr.
Ik vond die na de release van de eerste poster er al vreselijk uitzien. Kunnen mensen niet gewoon normaal doen en Stanley Kramers Judgment at Nuremberg zien? Deze sla ik met plezier over, kan Rami Malek ook gewoon niet echt uitstaan.Nuremberg
Drol van een film. Who wrote this piece of shit? Rami Malek moet stoppen met acteren. Ik ben echt kwaad.
Vond hem ook op niks trekken , wat voor ne stomme robot was da nu, zou gedacht hebben dat die ultramoderne wapens zou hebben maar nee , gewoon explosieven en soort kanonnen. Met veel moeite uitgekeken.War Machine
Deze film had ook 'Reacher - The Movie - kunnen heten want Alan Ritchson is hier ook onverwoestbaar en de slimste.
Uiteraard is hij de held van de dag want met iets onozel heeft hij de stoute robot kapot gemaakt en met die waardevolle intel gaan ze de wereld redden van de ondergang.
Ik vond hem wel nog amusant. Deed me een beetje denken aan een soort moderene interpretatie van Predator (minder iconisch uiteraard, maar gewoon fun)Vond hem ook op niks trekken , wat voor ne stomme robot was da nu, zou gedacht hebben dat die ultramoderne wapens zou hebben maar nee , gewoon explosieven en soort kanonnen. Met veel moeite uitgekeken.
Het is zo slecht dat je hem moet zien om dan volledig af te breken.Ik vond die na de release van de eerste poster er al vreselijk uitzien. Kunnen mensen niet gewoon normaal doen en Stanley Kramers Judgment at Nuremberg zien? Deze sla ik met plezier over, kan Rami Malek ook gewoon niet echt uitstaan.