PBR Streetgang
Well-known member
Ik heb ook echt goed gelachen met die scène!Vriendin begreep niet waarom ik hier plots hard begon te lachen.
![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb ook echt goed gelachen met die scène!Vriendin begreep niet waarom ik hier plots hard begon te lachen.
![]()

Ik weet niet of ik daar naar KAN kijken zelfs. Het laatste wat zo'n retards nodig hebben aandacht.Niet 100% een film, maar soit. Net Louis Theroux, inside the manosphere gekeken op Netflix.
Allereerst, ik ben waanzinnige fan van Louis, vind zijn manier van reportages fenomenaal.
Second, het was echt wel waanzinnig om te zien hoe heel dat toxisch gedoe rond die Tatebroers en consoorten er aan toegaat. Ik heb er wel al van gehoord en over gelezen, maar wist niet dat het zo degoutant was![]()
Ook hallucinant om te zien hoe al die influencers rijk worden op de kap van "simpele" zielen die gewoon nog te jong zijn om het allemaal te beseffen.. Dat die mannen zo gekend zijn gaat er bij mij niet in. Ik hoop dat het een tijdelijk fenomeen is dat binnenkort terug in de marginaliteit verdwijnt, maar ik heb het vervelende gevoel dat het iets is dat nog even gaat blijven plakken als beweging...
Zeker een aanrader!
Hear hear!Nog wat Oscars prep
Sentimental Value - 9/10 (Joachim Trier, 2025)
De film was nog niet lang bezig en ik voelde al dat in een van de mooiste films van het jaar ging zijn. Onvoorstelbaar mooie observatie van relatie tussen siblings, tussen ouders en kinderen, maar ook van depressie en de verbindende kracht van kunst. Een absolute masterclass in acteerwerk van iedereen in de film.
Toppertje inderdaad. Zonder dit forum misschien nooit aan begonnen. Waarvoor dank! 9/10 is er knap op. Ook voor mij.Nog wat Oscars prep
Sentimental Value - 9/10 (Joachim Trier, 2025)
De film was nog niet lang bezig en ik voelde al dat in een van de mooiste films van het jaar ging zijn. Onvoorstelbaar mooie observatie van relatie tussen siblings, tussen ouders en kinderen, maar ook van depressie en de verbindende kracht van kunst. Een absolute masterclass in acteerwerk van iedereen in de film.
) trouwens.Deze ook gezien. Opvallend hoe onzeker en ongemakkelijk die mannen worden wanneer Theroux opduikt en nog maar een beetje kritisch is.Niet 100% een film, maar soit. Net Louis Theroux, inside the manosphere gekeken op Netflix.
Allereerst, ik ben waanzinnige fan van Louis, vind zijn manier van reportages fenomenaal.
Second, het was echt wel waanzinnig om te zien hoe heel dat toxisch gedoe rond die Tatebroers en consoorten er aan toegaat. Ik heb er wel al van gehoord en over gelezen, maar wist niet dat het zo degoutant was
Ook hallucinant om te zien hoe al die influencers rijk worden op de kap van "simpele" zielen die gewoon nog te jong zijn om het allemaal te beseffen.. Dat die mannen zo gekend zijn gaat er bij mij niet in. Ik hoop dat het een tijdelijk fenomeen is dat binnenkort terug in de marginaliteit verdwijnt, maar ik heb het vervelende gevoel dat het iets is dat nog even gaat blijven plakken als beweging...
Zeker een aanrader!
Ik pleit schuldig. Voor mij werkt die eerste film gewoon echt niet. Hier en daar een coole scène maar ik voel geen flow en ben niet zo geïnteresseerd in de personages. Moest hij het hebben kunnen maken als één film en anders gemonteerd hebben dan was ik waarschijnlijk wel fan.Tot slot ook beide Kill Bills. Om één of andere reden zijn dat er twee altijd wat meer onderaan op Tarantino lijstjes eindigen en ik heb niet meteen een idee waarom. Die world building is awesome, de fight choreografie (zeker in deel 1) is magistraal en de soundtrack maakt het helemaal af.