Welke film heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Gave "Masters of the Universe" stand trouwens bij Kinepolis!
Die set kost tesamen +/- 20.000 euro :-o

De film waar ik het meest naar uitkijk

Mortal kombat 2
De nieuwe welteverstaan.

Wel voor fans van de games is die best goed. Veel moves en characters natuurlijk. Goed weergegeven met de cgi.

Storend was wel te characters die nooit in de games zaten. Zoals die Cole.
Des te meer omdat ze weer eens de legendarische Motaro niet in de film hebben gestoken? Of Kinataro of nightwolf....
En ook te weinig fatalitys.

Maar toch nog een 7 op 10 voor de fans. Mn vrouw vond er niets aan bv omdat ze de games nooit speelde.
Gisteren ook gezien , was idd wel meerwaarde als je de characters van MK kent. had wel problemen met Karl Urban die Johnny Cage speelde. Daar hadden ze toch beter iemand anders voor gecast.

Wil MK2 ook wel zien, maar zal voor buiten de cinema zijn denk ik. Gisterenavond They will kill you gezien. Speciaal zou wel het juiste woord zijn om deze te omschrijven. Zeer over the top en heavy op de bloedeffecten. Wat coole scenes in te zien. Leek soms op een John Wick doorslagje met een pak meer bloed en gore.
Is wat tegelijk met die Ready or not 2 uitgekomen, staats binnenkort ook op de planning.

Ik vond blade 2 net iets beter eigenlijk.
Onlangs Blade 1 & 2 bekeken. Zalige films die voor mij nog overeind blijven. Net zoals ik ze me herinner.

Toen ik 16 jaar was kwam Blade Trinity uit en ik herinner mij dat ik hem de max vond in de cinema. De beste van de 3. 1x gezien.
Deze ook herbekeken en ferm teleurgesteld. Trok op niet veel.

Gisteren op de loopband dan Demolition Man opgelegd. Enkele keren gezien toen ik een jaar of 6 was. Ferm onder de indruk van die film aan die leeftijd.

Ik zit nu 1/3 ver en twijfel om hem met rust te laten en de fijne herinnering eraan te laten verder leven.

Hoe geloofwaardig zijn de early reviews van Disclosure Day? Die zijn alvast erg lovend (maar ik heb argwaan).
Het is wel helemaal mijn type film...

Daarjuist nog eens afgedraaid aan de ciné om Obsession (8.5) te zien. Zonder al te veel verwachtingen binnengegaan omdat het verhaal op papier wel heel licht leek te zijn, maar damn, what a ride. Als die nieuwe Resident Evil-reboot mij later dit jaar niet van m'n sokken gaat blazen, dan zou deze wel eens m'n favo horrorfilm van het jaar kunnen worden.
Ongemakkelijk, scary, creepy, gory. Blijkbaar ook gemaakt met mini budget, dus extra kudos.

White Mane (1953) 7/10

Lacombe, Lucien (1974) 8/10

Send Help (2026) 7/10

Psycho (1960) 9/10*

Circus Angel (1965) 6/10

The Terminal. tja niet te verwarren met The Terminator natuurlijk :p

Het kijkt wel leuk weg hoor, maar plot is wat overdreven imo.
Alsof ze iemand zomaar in een airport gaan laten rondzwerven voor wekenlang... Kan het me toch moeilijk voorstellen hoor.

The Terminal. tja niet te verwarren met The Terminator natuurlijk :p

Het kijkt wel leuk weg hoor, maar plot is wat overdreven imo.
Alsof ze iemand zomaar in een airport gaan laten rondzwerven voor wekenlang... Kan het me toch moeilijk voorstellen hoor.
Het verhaal is wat complexer en genuanceerder dan in de film, maar het is hierop gebaseerd:

Hij heeft er dus niet enkele weken, maar 18 jaar geleefd.

Daarjuist nog eens afgedraaid aan de ciné om Obsession (8.5) te zien. Zonder al te veel verwachtingen binnengegaan omdat het verhaal op papier wel heel licht leek te zijn, maar damn, what a ride. Als die nieuwe Resident Evil-reboot mij later dit jaar niet van m'n sokken gaat blazen, dan zou deze wel eens m'n favo horrorfilm van het jaar kunnen worden.
Ongemakkelijk, scary, creepy, gory. Blijkbaar ook gemaakt met mini budget, dus extra kudos.

Deze kijk ik ook echt naar uit!
Die is precies ook ineens zo "plots" verschenen?

Enfin ik houd goede horror films wat in het oog maar aandacht voor deze is ineens ontploft lijkt het wel.

Beasts of no nation.

Heftige film, maar wel heel chaotisch en het einde vond ik ook minder. Precies of ze niet wisten waar ze naartoe wilden.

7,5/10

Terug
Bovenaan