Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen meesterwerk verwachten he. Is gewoon een film die ik in dat rijtje vind passen. Een andere, iets meer trashy film in die lijn is Soul Survivor met Eliza Dushku!Ola dat is ene die ik niet ken,zal deze is bekijken
Waar kun je zoiets zien?Man with a Movie Camera (1929)
Ooit uitgeroepen tot de beste documentaire aller tijden, en eerlijk: ik snap ergens wel waarom. De film toont simpelweg het dagelijkse leven van Sovjetburgers, van ’s ochtends vroeg tot ’s avonds laat. Een soort “day in the life” avant la lettre. Alleen al dat gegeven vond ik als kijker uit 2026 enorm fascinerend.
Ondanks het gebrek aan een klassiek verhaal, acteurs of dialogen, voelt de film verrassend levendig aan. Alles zit ontzettend sterk in elkaar op vlak van montage en camerawerk, waardoor je toch het gevoel krijgt naar iets coherent en vloeiend te kijken in plaats van naar losse beelden van een samenleving.
Waar de film vooral in uitblinkt, zijn de vele cinematografische technieken die gebruikt worden. Wat mij vooral trof, was hoe inventief ze toen al waren. Niet alleen moesten die technieken ooit bedacht worden, ze werden hier ook meteen bijzonder goed toegepast. Zonder die creatieve montage zou het waarschijnlijk een veel saaiere film geweest zijn, maar nu bleef ik eigenlijk voortdurend geboeid kijken. We onderschatten het verleden toch vaak - of ik toch alleszins wel.
En ook de begeleidende muziek mag vermeld worden: die gaat nog wel even in mijn hoofd blijven zitten. Paste perfect bij de energie van de film.
8/10 en een bank vooruit.
Als je wil gewoon op YouTube (er rusten al lang geen auteursrechten meer op):Waar kun je zoiets zien?
We film is in het publieke domein maar de beste versie die ik ken is de gerestaureerde versie uitgegeven door Masters of Cinema. De soundtrack die erbij komt is ook echt geweldig.Waar kun je zoiets zien?
Ik heb die in de tijd in de cinema gezien. Enkel maar gekozen omdat de film die ik wou zien volzet was.From paris with love.
john travolta ziet er zo gek uit in die film. Maar tis een film van Luc Besson, dus je kan rekenen op een rotvaart, gekke twists en coole actie en decors. i liked it.
www.mucklevision.com
maar uiteindelijk vind ik het een goede film. 2e blijft voor mij de beste, dit is iets meer van hetzelfde maar visueel nog steeds absolute top.Deze set stond ook op Comic Con Brussel en HollandGave "Masters of the Universe" stand trouwens bij Kinepolis!
Die set kost tesamen +/- 20.000 euro :-o
![]()
Top LIFE-SIZE FIGUREN auf Collections mucklevision ansehen
Life-Size Figuren jetzt online kaufen. Hier findest Du alle Helden aus den Blockbuster-Movies von Marvel, DC und Disney. Merchandise, Statuen, Starwars, statues, busts, collector items, Hulk, Hulk Buster, Ironman, Joker, Dinosaurs, Harry Potter, Voldemort, Newt, Niffler, Thanos, 1:1 busts, prop...www.mucklevision.com
![]()
![]()
![]()