Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ah, wat een mooie keuze van Canvas. Inderdaad een zeer mooie film en de perfecte introductie tot de wonderbaarlijke wereld van Satiyajit Ray. De rest van de Apu trilogie is geweldig, maar hij heeft nog enkele andere meesterwerken gemaakt zoals The Music Room, The Lonely Wife en The Chess Players.The World of Apu (1959) van Satyajit Ray, uitgezonden op Canvas deze week. Wat een ronduit prachtige film! Van elk moment genoten. Ik ben weinig gekend met Indische cinema, wellicht door de associatie met Bollywoodgekkigheid waar ik weinig affiniteit mee heb. Fijne muziek ook van Ravi Shankar. De film doet me wat denken aan de romans van Hans Fallada, met name vooral Wat nu, kleine man? waarbij de erbarmelijke financiële afgrond raak wordt gecounterd door de hoofdpersonages, al is deze film van Ray in zijn geheel wat minder komisch. Maar bij momenten breekt die levenskracht door. Luchtig, maar niet oppervlakkig.
Toevallig week geleden ook gezien. Vond hem goed starten maar hoe langer de film hoe zwakker hij werd.Black Hawk Down. Genoten van deze oorlogsfilm. Had er wel net iets meer van verwacht, maar dat kon de pret niet drukken. 2h30 zijn voorbij gevlogen.
Heb die destijds in de cinema gezien ik klein zaaltjeToevallig week geleden ook gezien. Vond hem goed starten maar hoe langer de film hoe zwakker hij werd.
bwa, 'k weet niet, ze komen er toch niet al te goed uit, moet ik zeggenHet was me iets te Amerikaans.
Heb deze gisteren ook gezien maar verstond het dus ook niet goed ....had er meer van verwacht en duurde te lang vond ikSTILLWATER.
ik snap hem toch niet hoor die film, kan iemand me uitleggen:
Idd als je dan op einde leest hoeveel Somali’s waarschijnlijk stierven vs de Amerikanen.Vooral dat contrast in die film
De manier hoe die soldaten worden afgemaakt is vrij bruut en is bijna iets wat lijkt op ne zebra die door een hoop leeuwen wordt aangevallen in een natuurdocu. Maar als je dan op het einde leest dat er maar 19 dode amerikanen waren valt het eigenlijk nog wel mee
Heb deze gisteren proberen zien op netflix.Cosmic Sin (2021): bagger
Kheb er gewoon geen andere woorden voor
BAGGER
Maar Cage maakt af en toe nog wel eens echt goeie films: Mandy, The Color Out Of Space, Pig.Als Bruce Willis' rollen zie op IMDB van de laatste paar jaar zit daar niet veel vets meer tussen. Beetje zoals Nicolas Cage maar nog niet zo erg als Michael Madsen.