Full version staat op Youtube for some reason.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jesus Dune in 4DXDune. 9/10.
twas niet enkel 3D, maar 4DX. Gene fan van 3D en die 4DX moest er voor mij niet bij. Ik ben daar zwetend, met rugpijn buiten gewandeld. Tkan toch ook niet de bedoeling zijn dat uw zetel trilt wanneer biivoorbeeld josh brolin spreekt.
Daarnaast stond het voor mij ook veel te luid, maar dat is typisch cinema. Zeker met de hogere tonen stoort dat toxh? De 3D was nog vrij subtiel en onopmerkelijk, dus de betere versie daarvan.
De sfeer, personages, pacing, sound design waren allemaal top voor mij. mogelijks komt de bluray hier binnen om het op de home cinema met mijn eigen audio en video instelling te herbeleven.
Twas met zulke momenten echt heftig. Zeker een experience.4DX
Jesus Dune in 4DX
Tegen dat ze crashen met de orhnithopter hebde toch gene rug meer
seriously... enkel om iets te eten mag je het afzetten.In de praktijk gaan veel mondmaskers gewoon naar beneden. Het is niet alsof er controle in de zaal is.heb zin om, na 2 jaar , nog es naar de cinema te gaan met die BNP fortis film days.
maar ik zie dat een mondmasker nog steeds verplicht is, voor de hele duur van de film?seriously... enkel om iets te eten mag je het afzetten.
controleren ze dan echt zo van: "helaba, tis nu al 2 minuten geleden dat ge nog es een popcorn in uw mond stak; dus nu moet je terug je mondmasker opzetten" ?
jeezes.
kan me echt niet inbeelden dat het aangenaam kijken is naar een film, met een mondmasker op??
ok vandaag overleg comité, maar zelfs al schaffen ze het af, zal het nog wel een week of 2 duren zeker.
Tis een kwestie van u moment te kiezen. Heb nooit controle in de zaal geweten en ben hier toch al 4 keer geweest. De eerste keer was tijdens België-Portugal en als je daar met 7 man zit maken ze er echt geen punt van. Of als je gewoon genoeg fret koopt om 2 uur door te boefen dan is het ook in orde (ik spreek uit ervaring)heb zin om, na 2 jaar , nog es naar de cinema te gaan met die BNP fortis film days.
maar ik zie dat een mondmasker nog steeds verplicht is, voor de hele duur van de film?seriously... enkel om iets te eten mag je het afzetten.
controleren ze dan echt zo van: "helaba, tis nu al 2 minuten geleden dat ge nog es een popcorn in uw mond stak; dus nu moet je terug je mondmasker opzetten" ?
jeezes.
kan me echt niet inbeelden dat het aangenaam kijken is naar een film, met een mondmasker op??
ok vandaag overleg comité, maar zelfs al schaffen ze het af, zal het nog wel een week of 2 duren zeker.
Enkele weken geleden naar de cinema geweest en daar droegen we het enkel om binnen rond te lopen. Zodra we zaten deden we ons mondmasker gewoon af, ervan uitgaande dat dit mocht (en niemand hield deze aan tijdens de film).heb zin om, na 2 jaar , nog es naar de cinema te gaan met die BNP fortis film days.
jeezes. dat ze werken met het covid safe ticket hé
Awel dit dus, ik ben al een 7tal keren geweest, en ik had de volle overtuiging dat ge het mocht afzetten als ge zit?Enkele weken geleden naar de cinema geweest en daar droegen we het enkel om binnen rond te lopen. Zodra we zaten deden we ons mondmasker gewoon af, ervan uitgaande dat dit mocht (en niemand hield deze aan tijdens de film).
In de cinemas waar ik ga mag dat niet hoor, ook voor en schuin voor u moet een stoel tussen.Er moest in Antwerpen ook x aantal stoelen tussen zijn op jou rij maar de rij voor en achter u die mochten vlak voor of achter u zitten ale ja![]()
Ik heb het in de Kinepolis sinds ze terug open zijn iedere keer al gezien iigIn de cinemas waar ik ga mag dat niet hoor, ook voor en schuin voor u moet een stoel tussen.
.UGC abonnement for lifeIk heb het in de Kinepolis sinds ze terug open zijn iedere keer al gezien iig.

ook vaak genoeg geweest toen ik daar nog regelmatig in de buurt moest zijn maar met de wagen is Kinepolis een stuk chillerUGC abonnement for life![]()
. Als ik moest kiezen koos ik zeker ook UGC.