Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik had mezelf beloofd om niks meer te kopen tot Elden Ring uit is.
Dus heb ik The Last of Us Part II gekocht en overweeg ik Hitman 3 nog te kopen.

Mag ik vragen welke games? Misschien ontdek ik nog wat nieuws.Same, maar ondertussen al wat PSN sales gescoord en Returnal is ook tempting.![]()

Heb voorlopig enkel Eldest Souls gekocht. Death's Door staat hier ook op de wishlist maar heeft nog geen korting.@Savatar Dat mag je zeker vragen! Tot dusver Tails of Iron (nu aan het spelen), Astalon: Tears of the Earth en VA-11 Hall-A. Geen gigantische sales, maar beter dan niets. Death’s Door (PS5 en Switch port) komt overmorgen uit, is ook verleidelijk.
Jij nog aanraders?![]()
Bedankt voor de tip, bij deze ook gekocht. Nu nog een PS5 kopendemon souls 27.99 ps5 in media markt toch wel nen zotte deal

Geen probleem miles morales ook aan 17.99 voor ps5Bedankt voor de tip! Heb hem ook aangeschaft, heb wel nog geen PS5![]()
Tails of Iron - Nintendo Switch
Een impuls aankoop na het bekijken van een review dankzij @eightytwo want ik kende het niet.
Is dat niet de standaardprijs?En nu twijfel ik aan Kena op PS5 staat momenteel aan 39.99€ op bol.com
Staat al ne ganse tijd aan 49.99€ overalIs dat niet de standaardprijs?